|
||||
|
||||
Vill du hyra min lägenhet i juli?
Hej!
Jag åker på sverigebesök den 28 juni och kan tänka mig att hyra ut min lägenhet i juli, den är möblerad för 1-2 personer. Bilder på lägenheten hittar du här: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=26969 Lägenheten ligger i Kallithea, Rethymno, ca 1,5 km från centrum och 100 meter från beachen. Den som är intresserad och vill veta mer kan mejla mig på yvonw@hotmail.se Yanna |
|
||||
|
||||
Sv: Vill du hyra min lägenhet i juli?
Länken fungerade inte. Prova denna i stället.
|
|
|||
|
|||
Vill bara säga att det är en underbar lägenhet och den ligger MYCKET bra till, nära stranden.
Synd att vi är på annat håll i Grekland till halva juli.... Lissi |
|
|||
|
|||
Så trevligt erbjudande!
Attans att vi befinner oss i Kenya då! Ha en trevlig tur till Sverige hälsar nickelena |
|
|||
|
|||
Så synd att vi redan bokat resan i September. Men det kanske dyker upp nåt annat tillfälle senare. Kram till Dej
|
|
||||
|
||||
Hej!
Lägenheten är fortfarande ledig i juli! Ställ gärna frågor via PM eller mejl om det är något ni undrar över! Nekjam: Hade du velat åka i juli då? Nickelena: Kenya blir säkert ett stort äventyr, ha en trevlig resa! Lissi, det var ju synd att du inte visste detta innan du bokade din resa! |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag kan också intyga att det är en toppenfin lägenhet för de som är intresserade av den. Och nära till allt. Jag hade gärna nappat på det. Men Ove o jag stannar hemma i Sverige detta året. Vi ska njuta av stuglivet och göra några utflykter hemmavid istället.
Yvonne.. vi får försöka stråla samman i Sth i sommar på en grekträff som vi sa på facebook. |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Jag funderar på att kanske ta barnen och åka blir runt 23 juli o framåt..?
Maila mig mera info om vart och pris henrik@gohlins.se..bye_bye |
|
||||
|
||||
Nu har jag iof redan svarat Darkness, men vill passa på att tala om vilka datum som är ledigt.
Mellan den 28 juni - 27 juli är inte uthyrt än. Minsta period är EN vecka á 1000 kr. Kolla bilder i min blogghörna och vad jag skrivit tidigare om lägenheten i denna tråden...och notera att det bara finns en enkelsäng och en bäddsoffa för 1 person, så den är perfekt för 2 personer som vill ha mer hemkänsla än hotellkänsla under sin semester. Yanna - som har en månad kvar till sverigeresan.. |
|
||||
|
||||
Vill bara säga att jag hoppas du fick hyra ut lägenheten och att du haft det bra i Sverige!
Kram, kram |
|
|