|
||||
|
||||
Nu har vi tryckt på knappen!
Yiipiii! Nu är det klart!!! Det blev inte Samos (denna gång), inte heller Rhodos (inte sugen) men det blev...
..efter många om o men, samt tips från Kalimerainlägg o magkänsla...PARGA!! Det känns helt rätt! Har varit där på en dagsutflykt från Lefkas och nu vill vi se mer! Perfekt med restauranger o sandstränder som bjuder på vila och återhämtning efter en lång, mörk vinter i ide. Vi kommer att bo på Villa Corali, på stranden. Bra betyg på TripAdvisor. Sen blir det promenader, båttrippar och vespa. Ville bara dela med mig av mitt lyckorus / Kajja |
|
|||
|
|||
Sv: Nu har vi tryckt på knappen!
Det låter toppen! |
|
||||
|
||||
Tack, å med det ska jag nu sova o drömma om resan
|
|
||||
|
||||
Låter verkligen toppen!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Parga är härligt! Där kommer ni att trivas.
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Parga är ett av de bästa resmålen i Grekland om du frågar mig. Staden är underbar, och det finns så oerhört mycket att se och göra i närområdet! |
|
|||
|
|||
står på min lista till nästa gång. Nu blir det Korfu
|
|
||||
|
||||
Dit vill jag åxå återvända! Åt den godaste Saganakin ever i Barbati men det blir en annan ort nästa gång.
/Kajja |
|
|||
|
|||
Jag har svår artros i knäna som kraftigt begränsar urvalet, dessutom vill jag och min syster har vars ett rum vilket ibland inte finns eller blir väldigt dyrt. Så vi ska bo vid stranden i Agios Gordios på Korfu. Vet att byn är lite ospännde, men vi går ändå inte på långpromenader eftersom jag helt enkelt inte klarar det parga funkar nog med rätt hotell! Syrran ville dock promt till Korfu i sommar, hon var där på 70-talet vi har varit 13 gånger i Pythagorion på Samos men är nu på upptäcksfärd och varit i Petra Lesbos och Limenaria Thassos senaste åren.
|
|
|