![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var kan man se det här glädjepillret?
Kanske lite svårt så en liten hjälp på vägen, det är inte Agathonissi. Ozogott ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kamari, Santorini?
|
|
||||
|
||||
![]()
Hmm, det var ju inte så svårt men många öar eller bya går ju bort
![]() Santorini är rätt ![]() Var på Santorini och när det var så lätt, vad heter biografen? Ozogott ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skiathos …
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helt okå att vara nyvaken och det är på Santorini som El Gringo gissade
![]() Frågan om var och bonuspoängen för vilken bio Mamma Mia visas på är inte löst. Ozogott ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kan det vara i Oia?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu var det Santorini, men om vi förhåller oss till den ursprungliga frågan, - VAR man kan se denna film så är det för mig där jag såg den, - på Skiathos.
![]() Vi såg båda filmerna däruppe på taket, under samma resa. Den gamla med live-underhållning som var helt fantastisk, parallellt med själva filmen. Den andra, som då var helt ny, några dagar senare, (utan live-underhållning) var rena sömnpillret i jämförelse ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Någon som kan gissa sig till i vilken ort på Santorini som affischen satt? Kamari och Oia är redan tagna men fel. Ozogott ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min googling gav Volkan Cinema i Firostefani utanför Fira. Min favoritplats alla kategorier, där skulle vilja vara och se de fantastiska höst-solnedgångarna.
🌋🧿 /Getpinglan 🐐🔔 Senast redigerad av Getpinglan den 2024-10-15 klockan 19:00. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ozogott ![]() |
![]() |
|
|