![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har svikigt Grekland i år. Var i Unbrien i början av september och har nu lagt upp litet bilder därifrån på
http://www.onslundafoto.se/umbrien_2010bsp.html Hoppas att de kan vara till något intresse. MVH Chras |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att du delar med dig utav dina bilder. Påminner mig om när jag var i Toscana för två år sedan.
RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med och citerar Birger Sjöberg "Jag längtar till Italien..."
![]() /Wolfen |
|
||||
|
||||
![]()
Min yngte son älskar det här området. Själv har jag mest sett Italiens autostrador och färjehamnar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack
Alltid roligt att få respons på sina bilder. Tur man har denna hobby. Tar tid och man måste ta tillfällen i akt att resa och vara ute. Ett lyckokast för en pensionär. //Chras |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka fantastiska bilder, så vackert. Var det en bussresa ni gjorde? Vi funderade på att åka dit i våras men det blev Piemonte istället, som även det är underbart vackert och mysigt.
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Ingela.
Det var en bussresa. En prisvärd höstresa med mycket att se och mycken och mycket god mat. //Chras |
|
|||
|
|||
![]()
Chras.
Jag måste hålla med dig, dessa bussresor är verkligen prisvärda och man får se och uppleva så mycket. Inte bara den goda maten. Jag ska absolut ha dina bilder i minnet när vi ska boka vår nästa bussresa, inte omöjligt att det blir till Umbrien. //Ingela |
![]() |
|
|