|
||||
|
||||
Kalimeraträff Rethymnon Månd 20/8 2012
Hej Kalimerianer!
Jag och Lisa är på Kreta/Rethymnon i augusti. Förra året hade Yanna ordnat en mycket trevlig Kalimeraträff och även om hon tyvärr inte kan vara med i år vore det trevligt om vi kunde göra om det igen. Vi föreslår "Sotos" igen för varför frångå ett vinnanade koncept. Vore trevligt om så många som möjligt hade tid och lust att komma. Du kan hitta "Sotos" om du söker på Google map på "Konstantinoupoleos 3 Rethymno" Väl mött på Sotos kl 18.00 måndagen den 20/8 Hör gärna av er till mig så vi kan boka bord hos Sotos Kalimerahälsnigar Bosse å Lisa |
|
|||
|
|||
Sv: Kalimeraträff Rethymnon Månd 20/8 2012
Det hade varit kul..men vi kommer ner 1 sept....hör av Er om ni vill,
|
|
||||
|
||||
Citat:
Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Jag kommer ner den 18 augusti och skulle gärna komma över till Rethymno men nu har jag en liten vovve som tycker det är jobbigt att åka buss i värmen. Kan det vara möjligt att ni kommer till Chania istället så vi kan ha en träff där?
|
|
||||
|
||||
Jag tror inte det är möjligt eftersom vi har gått ut med att det ska vara i Rethymnon o en del har hört av sig o kommer dit
mvh Bosse o Lisa |
|
|||
|
|||
Så himla kul det hade varit säger vi som var med förra året. Men som ni vet redan så kommer vi inte till Kreta i år. I augusti laddar vi för Tilos o vilar upp efter Tinos.
Lissi |
|
||||
|
||||
Hej Lissi
Visst var det trevligt förra året ni får ta en liten avstickare till Rethymnon !!!!! Hälsa Claes Bosse o Lisa |
|
||||
|
||||
Ja det verkar som att vi blir några stycken iaf:
Vi = Bosse å Lisa Carina å Christer Lugnagatan Lenamarie1 Chidou Är det fler som är intresserade så hör gärna av er! Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Om jag är kvar i Rethymno den 20 augusti, så kommer jag gärna! Återkommer med besked.
/IngegerdN |
|
||||
|
||||
Hej Ingegerd
Trevligt om du kommer med hör av dig så vi vet Kram Bosse o Lisa |
|
||||
|
||||
Hej Bosse o Lisa!
Jag har ännu inte bestämt datum för återresa till Sverige, men det lutar åt att jag är kvar här i Reth hela augusti ! Hör av mig i god tid före den 20 aug. i vilket fall. Kram Ingegerd |
|
||||
|
||||
Hej Ingegerd
Hör av dig helst innan den 15 aug men det är klart att det finns plats även om du är sen med besked Kram Lisa o Bosse |
|
||||
|
||||
Lovar höra av mig före den 15 aug.
Kram Ingegerd |
|
||||
|
||||
Hej Bosse och Lisa,
Jag kommer att vara kvar i Reth under hela augusti, så jag är gärna med på Kalimeraträffen den 20 aug. hos Sotos. Kram Ingegerd |
|
||||
|
||||
Hej Ingegerd
Det låter jättetrevligt då ses vi då Lisa o Bosse |
|
||||
|
||||
Hej igen alla Kalimeravänner
Då har vi lagt till ytterligare en till listan Vi = Bosse å Lisa Carina å Christer Lugnagatan Lenamarie1 Chidou IngegerdN Är det fler som är intresserade så hör gärna av er! Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Hej Bosse
Anna & Jag kommer om vi ej då är ute på jobb i bergen något som är vårat levebröd så vi kan ej tacka nej men hoppas att komma. Boka ej för oss vi hittar alltid en stol och en sejdel. Kul och hoppas att vi kan komma. Olle |
|
||||
|
||||
Hej Fysimera
Det vore trevligt om ni dök upp ju fler desto bättre Vi håller det öppet kommer ni så kommer ni Bosse o Lisa |
|
||||
|
||||
Tack vi känner oss välkomna
Olle |
|
|||
|
|||
Jag och min man är inte i Rethymnon förs 25 augusti...??
|
|
|