Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-04-24, 17:54
Fernandas avatar
Fernanda Fernanda är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2006
Ort: Oslo
Inlägg: 24
Standard Chania-kysten 18-25april 2009

Hei, hei
Jeg er her med mann og 7venner til - fra Oslo. Bor på Ermis ned mot stranda i utkanten av Platanias / grensende mot Agia Marina. Hatt det deilig forsommervarmt noen og tyve grader helt til i går - Da kom nordavinden og noen korte, korte regnskurer. Nå kjennes det vinterlig ut - bortsett fra om en finner en lun krok i sola

Det er trådløst internett her, men det rekker ikke ned til leilighet 11, hvor mann og jeg bor - helt nederst mot stranda. Derfor sitter jeg nå i en toroms, hvor to av jentene bor. Noen av jentene sitter og spiller terningspill - latteren runger! Nå hviler alle mannfolka - førmiddagshvil. Det svake kjønn er sterkest - hehe
Vi har gått mange turer omkring her, vært i Chania og brukt endel penger - må jo handle litt på tur Det er så deilig og rolig, grekerne er avslappet før sesongstart - det bankes, males, mures og fikses - tydelig de venter flere turister ned nå.
Ikveld skal vi spise siste middag i Agia Marina - litt oppi bakken på Nymphe, som drives av en (vakker) ung greker med svensk kone. Vi har spist der da de åpnet for sesongen - greske 2.påskedag, deilig mat og enorme porsjoner, avslappet atmosfære, vakker hage - Anbefales!
Masse hilsener fra Fernanda
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-04-24, 18:44
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Chania-kysten 18-25april 2009

Låter så härligt Fernanda! Jag har ju varit själv 3 ggr i Platanias/Agia Marina så jag "ser" framför mig stranden och Chania .... Hela brevet andas SEMESTER!

Lissi
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT