|
||||
|
||||
om 4 timmar
Stoppas barn barnbarn och allt bagage i Volvon för vidare värd först till Enköping ocs sedan i morgon bitti mot Kalymnos
Konstigt att i år pirrar det lite extra i magen när man skall åka "hem" Men det känns härligt Då Rasmus med familj.Då ses vi i morgon bitti på Arlanda. Och ni andra som skall till Kalimeraträffen,ses vi på Kalymnos Ni andra kan njuta av den kommande värmen här hemma Ha de så gott! Riitta med man, barn och barnbarn |
|
||||
|
||||
Sv: om 4 timmar
Trevlig resa Riitta med familj!!!!! Själv har jag varit på Kalymnos en enda gång. Det var när jag var på Kos 1988 (i ungdomens glada dagar!) Då tog vi en dagstur till Kalymnos. Det skulle vara roligt att återse ön igen någon gång.
Carina - 2 dagar tills planet lyfter mot Aten. Därefter vidare till Milos, Sifnos och Serifos!!! |
|
||||
|
||||
Önskar en trevlig resa för er också
Kanske det blir Kalymnos för er en vacker dag också Det var då på slutet av 80 talet som jag fastnade för Kalymnos Riitta |
|
|||
|
|||
Trevlig resa Riita med familj.
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa Riita, Rasmus och Carina!
|
|
||||
|
||||
Riitta!
Har nyss kontrollerat med Apollo, flyget ska gå 07.05 enligt tabell. Funderar starkt på att hämta ner väskor och ryggsäckar från vinden, men det får nog anstå till kvällen. Packandet ska ju inte ta så lång tid. R :-) |
|
||||
|
||||
Citat:
Riitta |
|
||||
|
||||
Tack. Pia och Janet
Riitta |
|
||||
|
||||
Kalo Taxidi
Filakia/Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
Nej, inte alls. Vi har ju gångavstånd till Arlanda (jämfört med er) Pass, pengar och piljetter ligger klara. Tandpetarna till Nefeli är inhandlade och Mera Kalimera CD'n ligger redo för utskrift till Faith. Resten går ju att köpa på ort och ställe... Hälsa pepparrotsstaden! Vi ses i morgon bitti på ARN. R |
|
||||
|
||||
Hej UddevallaRiitta
Även jag önskar dej en trevlig resa. Var senast på Kalymnos för 2 år sedan. Har åkt charter dit en gång och luffat dit från Santorini ett par gånger, men det är lite svårt med färjor. Sist vi åkte fick vi byta färja på Mykonos och sen åka via Samos och det tog nästan ett dygn. Barbro |
|
||||
|
||||
Tack Zanet och babsan också
Du babsan får väl hålla ställningarna här i Uddevalla nu när jag är borta Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Jajemänsan, det ska jag göra. Barbro |
|
||||
|
||||
Ha en härlig resa, alla tre!
|
|
||||
|
||||
Hej igen
Hur kommer det sej att ni åker från Stockholm? Har planet till Kos slutat gå från Landvetter? Barbro |
|
||||
|
||||
Så tråkigt är det
Fast våran dotter bor i Enköping som inte ligger så långt från Arlanda så det passar ju bra på de viset Tack Inkfish också Riitta |
|
|||
|
|||
Riitta å co!!
Hugickde?? Är ni installerade?? Vädret?? Skriv å berätta!! Mvh, Mikke (sola skiner i Kallsta ida.... |
|
||||
|
||||
Citat:
Hyvää matkaa Riitta, Leif, Mia ja Matilda! Vi ses i juli! /Ivi |
|
|||
|
|||
Åkejrå, Ivi......
Sorry, bidde lite ivrig där.....hehe..... Mvh, Mikke (Elton) |
|
|||
|
|||
......men NU ärom väl där....?
Hej Riita et consortes! Hoppas resan gick fint! Här i Kallsta har det varit en kanondag, kanske den riktigt första sommardan.......Det var tungt att gå ner i en källare och spackla ett badrum, blott tanken på de tvenne gymnasiestuderande flickornas glada rop när det blir klart, fick mej att fortsätta, fast solen stod som spön i backen därute....Dock klarade jag inte mer än två timmar, sen blev det en tur med träsnipan Hedvig........putt,putt.... Vi hörs? Mikke (2morrowSBP....gulp) |
|
|