|
||||
|
||||
KALIMERATRÄFF i Rethymnon tisd 3/9 2013
Hej Kalimerianer!
Jag och Lisa är på Kreta/Rethymnon i augusti/sep. Förra året hade Vi och Yanna ordnat en mycket trevlig Kalimeraträff där vi mötte flera av er, vilket var mycket roligt! Vi föreslår "Sotos" igen för varför frångå ett vinnande koncept. Vore trevligt om så många som möjligt hade tid och lust att komma. Du kan hitta "Sotos" om du söker på Google map på "Konstantinoupoleos 3 Rethymno" Väl mött på Sotos kl 18.00 tisdagen den 3 september 2013. Hör gärna av er till mig så vi kan boka bord hos Sotos Kalimerahälsnigar Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Sv: KALIMERATRÄFF i Rethymnon tisd 3/9 2013
Jag anmäler mig självklart till Kalimeraträffen den 3 september!
Yanna |
|
||||
|
||||
Med stor sannolikhet kommer jag och min syster (RI) att vara i Rethymno i början av september, så därför tar jag mig friheten att preliminärt anmäla oss båda till Kalimeraträffen den 3 september.
IngegerdN |
|
|||
|
|||
Jag anmäler mig också..Det var trevligt förra året,
|
|
||||
|
||||
Vad roligt! Då är vi 6 st redan. Bara fyll på listan!
Kanske får Sotos bygga ut till vi kommer!!! |
|
|||
|
|||
Jag kommer !
|
|
|||
|
|||
Ha det så trevligt! Det var jättetrevligt för två år sen tyckte jag, men tydligen tyckte inte alla att jag "platsade" så det är ju bra att jag inte är med! :-)
Sotos var jättetrevligt och ska absolut besökas vid nästa Rethymnobesök! Jamas! Lissi |
|
||||
|
||||
Hejsan!
Ja det var jättetrevligt förra året så jag kommer också. /Lena |
|
||||
|
||||
Räkna med mig, men Anna är upptagen denna vecka så jag kommer själv.
Det var så trevligt förra året. Olle |
|
|||
|
|||
Så trevligt! Vi kommer till Rethymnon den 1 sept, så i år får vi vara med. Jag anmäler mig, Majken och min man Pär.
|
|
||||
|
||||
Roligt, roligt!
Nu är vi 11 st men det är plats till många till! Bosse |
|
||||
|
||||
Hej Igen
Nu är det dags o anmäla sig till Kalimera träffen Tisd 3/9 18.00 På Sotos Restaurang i Rethymnon. Vi är 11 st för tillfället men hoppas att Många Många fler anmäler sig även om det blir så att Sotos får bygga ut. Så Kom igen och anmäl er nu för en riktigt TREVLIG kväll. Lisa o Bosse |
|
|||
|
|||
Det lutar åt att vi kommer. Vi är hemma i Sverige nu och återkommer till Kreta den 23 augusti, men det känns som om vi är på väg./Ylva
|
|
||||
|
||||
Ylva A, Ni är så välkomna! Hör av er lite närmare när ni vet klart besked!
Bosse Och Lisa |
|
|||
|
|||
Vi hade så gärna kommit, men lämnar Kreta för denna gången, efter 3 veckor, den 3/9.
Vi är ganska dåliga med att hitta till Kalimeraträffarna. Datumen vill för det mesta bli lite fel för oss. Som väl är stöter man alltid på trevligt sällskap via Kalimera-vänner när man är på plats och det är vi så tacksamma för! Ha en superfin träff! Paul |
|
||||
|
||||
Hej Kalimerianer!
Jag och Lisa är på Kreta/Rethymnon i augusti/sep. Förra året hade Vi och Yanna ordnat en mycket trevlig Kalimeraträff där vi mötte flera av er, vilket var mycket roligt! Vi föreslår "Sotos" igen för varför frångå ett vinnande koncept. Vore trevligt om så många som möjligt hade tid och lust att komma. Du kan hitta "Sotos" om du söker på Google map på "Konstantinoupoleos 3 Rethymno" Väl mött på Sotos kl 18.00 tisdagen den 3 september 2013. Hör gärna av er till mig så vi kan boka bord hos Sotos Kalimerahälsnigar Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Som det är nu blir vi 18 st MEEEEN DET ÄR PLATS TILL FLER!!!
Välkomna! Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag skulle gärna kommit om det inte var för att min son kommer samma dag, och för att jag jobbar till 00.15 Fira för mig med! //Kikh |
|
||||
|
||||
Ja det blir ju lite svårt att komma om man jobbar, men vi ska fira för dig med! Vi lovar!
Ha det så trevligt med sonen och hoppas du kan vara med till nästa år istället! Bosse å Lisa |
|
||||
|
||||
Citat:
Alla är varmt välkomna, även du som inte registrerad på Kalimera...och jag tror det kan bli en och annan syrtaki på gatan också...det blev det iaf förra året! Yanna, passionär! |
|
|