|
||||
|
||||
Hälsningar från Skopelos
Har precis ätit frukost och smider planer för dagen. Här är så fint som vanligt, solen skiner och det är precis lagom varmt. Dock tycker jag att det är mycket folk i farten, bussarna till stränderna är överfulla. Inte som tidigare när vi varit här i september.
Det blir nog en tur till Glossa idag Maria |
|
||||
|
||||
Sv: Hälsningar från Skopelos
Så härligt att få befinna sig i Grekland nu men vad synd att det fortfarande är så mycket folk.
Har alltid älskat september i Grekland dels för att det är mindre trängsel och även för att det inte är så höga temperaturer i luften och lagom varmt i havet. Men som någon nämnde har nog september blivit en allt mer populär månad att resa i. Ha det så skönt, Maria |
|
|||
|
|||
Härligt, Maria!
Fina lilla "Skorpan" som alltid är så mysig! Hälsa från mig och ha det alldeles underbart.... Catlady, avis....... |
|
||||
|
||||
Låter härligt Maria!
Skopelos är ju en underbar ö, och en tur till mysiga byn Glossa låter trevligt. September har alltid varit min favoritmånad för Greklandsresor. Jag har upplevt att bussförbindelserna på Skopelos är ovanligt bra. Betydligt bättre än på i stort sett alla andra öar vi har besökt. Men tråkigt om de är överfulla. Ha en fin fortsättning! Masse |
|
||||
|
||||
Ha det fortsatt superbra!
Birgitta, som är hemma nu i Umeå. |
|
||||
|
||||
Ha en härlig semester på Skopelos☀️ En ö som jag har kvar att besöka
//maji |
|
||||
|
||||
Skopelos är en så trevlig ö. Hur länge skall du vara där?
Njut! / Anne |
|
||||
|
||||
Vi har en vecka kvar här, så vi tar det lugnt och njuter på
|
|
||||
|
||||
Fint! Njut för fulla muggar.
/ Anne |
|
||||
|
||||
Åh vad härligt med en vecka till!
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Åh vad härligt det låter!
Märker ni av något av efterdyningarna från stormen Daniel? |
|
||||
|
||||
Det vi märker är att det är väldigt skräpigt på flera stränder. Med skräp menar jag kvistar, grenar och mycket sjögräs. Framförallt på Milia var det nästan svårt att bada för att det kom så mycket bråte i vågorna. Stranden inne i stan har vi aldrig badat på, men skulle inte kunna tänka mig att göra det nu heller.
Maria |
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
||||
|
||||