|
|||
|
|||
Hilsen fra...
... Paleochora.
Mens jeg sad på en bænk i Sougia og ventede på færgen til Paleochora var der pludselig jordskælv. Ikke mere spænding for i dag tak. |
|
|||
|
|||
Sv: Hilsen fra...
Det märktes tydligen mer i Nea Chora så Du var ju på rätt plats!
Ha det gott i Paleochora....där är väl ganska stängt nu....och lugnt och skönt. Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Lungt og skønt er her, men intet er stængt. Her er masser af mennesker. Både på strandene og på tavernaerne. |
|
|||
|
|||
Bra att veta , då jag kanske ska vara där i oktober 2014. Efter tre dagsbesök i för-och eftersäsong olika år, då jag verkligen inte fallit för Paleochora kanske stället får en chans i oktober 2014 Där MÅSTE ju finnas nåt som jag missat ...
Var bor du? Lissi Senast redigerad av Lissi den 2013-10-13 klockan 22:09. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
Jeg bor på Haris Det har jeg gjort 4 gange nu.
Tror du kanske har misset hele rytmen i og på sydkystens perler. Byerne som bindes sammen af færgerne har hver især deres egen helt specielle charme. |
|
|||
|
|||
Ja, nåt har jag missat, men tre verkliga HELDAGAR borde ju gett någon "vibb". Första gången på Tinos var jag fast efter 20 minuter!
Vi har gått förbi Haris alla gånger och jag tycker " URSÄKTA" att det verkar mörkt och instängt.....Men inser ju att även där måste jag ha fel eftersom alla på Kalimera tycks älska stället. Men DÄR kommer jag inte att bo om jag är i Paleochora DET vet jag! Men onekligen är jag nyfiken på Paleochora! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
20 minutter! Jeg har set folk skrive om at komme "rigtigt" ind på en plads. Det må du have gjort på Tinos. Andre pladser skal kanske lige have lidt længere tid... Og der findes jo mange andre hoteller i Paleochora. Noget for enhver smag vil jeg mene. |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Visst är det så. Vi brukar bo på Soula Apartments och gillar det väldigt mycket.
|
|
|||
|
|||
Låter bra....Jag har en ensamvecka på Kreta 2-9 oktober nästa år. Maken åker hem efter 2 veckor,men jag stannar ytterligare en vecka. Fick min hemresa ombokad. Bra service av Fritidsresor!
Jag tar buss runt en vecka och stannar där jag tycker det ser fint ut! Pal måste ju få chansen i alla fall 2 dygn! Jag får ta fram e-guiden och leta fina byar. ÄNTLIGEN en ensamvecka och utan att vara på Tinos då Lissi |
|
||||
|
||||
Jeg har også med tilfredshed boet på Soula Apartments.
|
|
|