|
||||
|
||||
En liten hilsen fra...
PLANER er til for å endres
Vi må nok fortsette og lengte til Astypalea et år, eller flere - for denne hilsenen kommer fra A g a t h o n i s i Vi kom hit med "Nisse" i dag, ble jo lykkelige allerede da vi fikk s e båten, den var malt BLÅ igjen, som vi husker den fra 90tallet Lykken ble ikke mindre da vi kom h i t, vi bor på Glaros Vi N Y T E R, skuldrene nærmer seg "midjen" nå, her b l i r vi |
|
|||
|
|||
Sv: En liten hilsen fra...
Underbart! Bra att gå efter känslan.
Ha det så skönt! Verkar vara perfekt ställe att ta det lugnt och bara vara! /Marja |
|
||||
|
||||
Åh! Så härligt Kari, kärlek vid första ögonkastet! Eller kanske gammal kärlek? Hur som helst NJUT av stunden, Astypalea ligger kvar och väntar på er
//maji |
|
||||
|
||||
Härligt fortsätt njut på lilla Agathonisi. Det är nog en ö jag skulle gilla. Här i norra Sverige har vi fortfarande fin sommar detta märkliga väderår. Eva
|
|
||||
|
||||
Hej Kari och Arne!
Vi har bokat in oss på Glaros den 19 till 21 september, så sköt om stället och hälsa till Jannis och Voula från oss. Tidigare har vi bara ätit hos dom. Ska bli trevligt att återse Agathonisi. Ni har då åkt därifrån för länge sen, men vi ses i november i Paleochora. Birgitta. |
|
|||
|
|||
Härligt Kari! Fortsätt njut.
Lissi |
|
||||
|
||||
Vad glad jag blir att ni valde Agathonissi, och att ni bor på Glaros!
Hälsa Jannis och Voula från mig och Camilla. Om du ser Nisse igen vore jag väldigt tacksam om du kunde ta några bilder och skicka till mig. Njut nu av stillheten på Agathonissi! |
|
||||
|
||||
Janne.
vi kommer att åka med Nisse minst 4 gånger under en månad. Inga brister på bilder till dig! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Takk for alle hyggelige hilsener
Agathonissi er ny øy for oss, Maji Birgitta jeg har hilst til Jannis & Voula fra dere Jeg skal overbringe hilsen fra dere i kveld, Janne - da vi kom sa jeg at vi booket Glaros fordi jeg hadde lest om dem på Kalimera Bilder av " Nisse" kommer du til å få mange av - jeg sender gjerne, vi skal reise med den minst en gang til Birgitta: Vi ønsker dere en f i n ferie her i Dodekaneserne Det blir trivelig å treffes i Paleochora i November |
|
||||
|
||||
Nu är ni ju på ett riktigt mysigt ställe o har fina Astypalea kvar.
Njuuut! // KR |
|
||||
|
||||
Tack!
Ta gärna några bilder på byn också, det ska öppnat en nytt hotell ovanför byn. |
|
||||
|
||||
Citat:
Nytt av året, var ferdig til påske, er også en ganske bred asfaltert veg, med gatelys og benker, til Spilia Beach! - var det vei dit tidligere? Siden jeg ikke har lært meg wififinessene på kameraet mitt - får jeg ikke sendt bilder før vi er hjemme |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg vet ikke hvor mange ganger vi "bestemte og ombestemte" oss for om vi skulle bli, eller reise videre , Lipsi "vant", og d e t angret vi ikke på Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lenger Men... ville ikke "ofre" Leros, så her er vi nå og n y t e r Reiser via Kalymnos til Kos, der blir det ca et døgn i Mastichari, før vi flyr hjem |
|
||||
|
||||
När kommer ni till Kalymnos? Finns det tid för en träff på något kafé?
|
|
||||
|
||||
Citat:
- kommer med Anna Express til Myrties, og blir der litt før vi reiser videre fra Pothea til Mastichari. Det hadde vært koselig, men mye tid blir det jo ikke, men hadde det passet for deg på formiddagen? Ellers må det bli " neste gang" |
|
|||
|
|||
"Vi ble seks dager på Lipsi og skulle gjerne vært lenger"
Förstår precis känslan, varje gång jag åker från Lipsi känner jag alltid att jag skulle kunna stanna där längre. Kul att ni trivdes så bra där! |
|
||||
|
||||
Förstår att nu ville stanna längre. Lipsi är så mysigt. Njut nu av Leros! Var bor ni?
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg synes Mastichari har et ufortjent dårlig rykte! - det er det eneste stedet jeg kan tenke meg å bo på Kos, faktisk. Uten at det er noe "drømmested" for meg heller. Stranda er f i n, og vi spiser jo så veldig godt her - maten vår i går, lunsj på "El Greco" og middagen på "Traditional House" var blant de aller beste vi har fått denne ferien! ( - og du vet hvilke øyer vi har vært på) Og vi bor veldig stille og rolig, men sentralt nok på, "Ilios and Irene" hos supertrivelige Sokratis På Leros bodde vi i Alinda denne gangen, likte oss veldig godt på Hotel Alinda Fant et Supertilbud på booking.com, 27 euro for et dobbeltrom med "hav og borgutsikt og frokost - frokosten var i tillegg god, kunne bl a velge mellom egg og bacon og omelet Vi har tidl bodd i Panteli og Platanos, kanskje vi velger Agia Marina neste gang vi skal til Leros? Det ligger fint til " midt i mellom" Vi har hatt ( nok en) deilig ferie, med et fantastisk fint vær, vindstille og myggfritt Senast redigerad av kari den 2014-09-17 klockan 09:25. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|