![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Någon som varit på Ammouliani utanför Athos-halvön? Det sägs att det ska bo runt 500 själar där och det finns en hel del hotell. Bilfärja går ut, så det verkar vara frekvent trafik.
Tar gärna emot tips på boende, restauranger, stränder, utflykter etc etc /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Först nu såg jag denna tråd. Lustigt, men det är bara några år sedan jag fick kännedom om denna okända ö. Ser ju trevlig ut, och jag skulle gärna åka dit. Undrar verkligen om någon här ha varit där.
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu åkte vi aldrig dit i år, men som du säger, så ser det mysigt ut. Så ön ligger på the list...
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja jösses på min lista också! Jag undrar hur lååång den där listan egentligen kan bli?
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är vi där och nosar igen. Vi har några krokar ute på diverse boenden. Men vi får se...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, Jag har varit där och vi bodde på Pension Pasolimani, härlig liten ö. Vacker omgivning och fina stränder. Hyr en liten båt och åk till tex Drenia
![]() ![]() Min make ( som är Grek) badar inte i vanliga fall men här var han som en Delfin.... ![]() Med vänlig hälsning Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hoppas verkligen att ni kommer dit. Vore så kul att höra hur där där! Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, fick svar från ett av ställena. Hon kom ihåg min förfrågan från förra året och då beklagade hon att det var fullbokat, men i år kunde hon fixa boende till mig.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
De har ett grymt minne de där grekerna.
![]() |
![]() |
|
|