|
||||
|
||||
Kalimeraträff i Rethymnon
Det har pratats lite löst om en träff i Rethymnon i oktober. Är ni där och intresserade kan ni höra av er till mig!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimeraträff i Rethymnon
Varför inte sista veckan i sept.Då är maken o jag där. Skulle vara trevligt med en träff.Hälsar Irene
|
|
||||
|
||||
Jag åker dit 1 oktober och stannar 4 veckor men det kanske finns andra som är intresserade av en träff i slutet av september.
Gunilla (15 dagar kvar) |
|
||||
|
||||
Oj vad det låter trevligt.. för er som är där då..
|
|
||||
|
||||
Ja jag finns ju i Rethymno hela tiden, så jag är gärna med på både större och mindre kalimeraträffar. Hör av er bara så fixar vi det.
Yanna |
|
|||
|
|||
Vi kommer att vara i Plakias 24 sept till 4 okt så om det blir i slutet av september eller de första dagarna i oktober så kommer vi gärna
BoCina |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det får vi försöka fixa BoCina, skulle vara skoj att träffa er! Vilket datum åker ni hem?
Gunilla |
|
|||
|
|||
Vi åker hem tisdag morgon den 5 oktober. Vore kul om Jannes ursprungsplan att komma till Kreta i början av oktober ligger fast (han ändrar ju och improviserar lite vartefter) så att han och Camilla kan vara med.
Yanna: Classic franskrost noterat på morgondagens shoppinglista! (räcker inte det så kommer Cina igen i december) BoCina Senast redigerad av bocina den 2010-09-17 klockan 21:44. |
|
|||
|
|||
Får jag föreslå ett alt.B = Chania, som egentligen är ett alt A.
|
|
||||
|
||||
Jan, vi tar ett par träffar i Rethymnon och några i Chania! Kalimeraträffar kan man inte få för många av!
Om två veckor är vi där! |
|
||||
|
||||
Jag kommer ner till Rethymnon den 25 sept. (om 6 dagar) och stannar hela oktober, så jag är absolut med på (minst) en Kalimeraträff. Ser fram emot att träffa er alla!
Ingegerd |
|
||||
|
||||
Citat:
Jättekul att så många kommer till Kreta nu och jag ser fram mot dessa kalimeraträffar, men inte nödvändigtvis med kaffe, jag har ganska mycket nu! ..fast jag köper gärna det ni kommer med, det finns en till här som gillar kaffet! En liten lista kanske? Wardakis - hela okt Yanna - alltid här Irene53 - sista veckan i september BoCina - 24 sep - 4 okt Jan C - Oktober? (alt. Chania) IngegerdN - 25 sep-hela oktober Janne o Camilla - ngn gång i oktober |
|
|||
|
|||
Jag är alltid där..i tanken o drömmar:-)
|
|
||||
|
||||
Vi bokar en plats åt dig också Athanasia!
|
|
||||
|
||||
Det tycker jag med!
|
|
||||
|
||||
Listan uppdaterad!
Och plats finns för fler - för alla som vill! En liten lista kanske? Wardakis - hela okt Yanna - alltid här Irene53 - sista veckan i september BoCina - 24 sep - 4 okt Jan C - Oktober? (alt. Chania) IngegerdN - 25 sep-hela oktober Janne o Camilla - ngn gång i oktober BoPia - sista veckan i oktober Yanna |
|
|||
|
|||
Kul, det ser ut att kunna blir flera träffar i oktober för dig Yanna
Vi försöker kontakta dig när vi kommer ner (du kanske kan skicka mail eller tfn.nr på vår privata sida?) så vi kan planera lite mer konkret. BoCina (som lyfter från Alanda om 17 tim!) |
|
||||
|
||||
Citat:
Att planera är svårt och ska det bli något av så att så många som möjligt träffas tillsammans så måste man vara flexibel med dag och tid, därför vill jag helt sonika föreslå första träffen onsdag den 29 okt, kl 15. De som är här då kan hojta till här på Kalimera och/eller lämna mobilnr i privat meddelande till mig. Platsen kan vi välja när det närmar sig. Yanna |
|
||||
|
||||
Men Yanna, BoCina åker ju hem den 5:e okt!
|
|
|