|
|||
|
|||
Possidonio Samos
Jag letar efter boende i Possidonio. Har någon bott där och/eller kan lämna förslag på boende vid stranden. Vi vill helst kunna förboka boendet.
|
|
||||
|
||||
Sv: Possidonio Samos
Har inga tips tyvärr. Senast vi var där bestämde vi oss för att stanna en natt eller två en annan gång, så jag fotade ett ställe som såg trevligt ut, men när jag nu tittar på bilden står det bara "Rooms for rent", inget namn, och telefonnumret är oläsligt. Kan inte tänka mig att många stannar över natten, så ni kan säkert hitta rum på plats.
|
|
|||
|
|||
Jag föreslår att du kollar på lite bookingsiter,så kanske du får napp!
Det är fint där men det ligger lite bakom..Vi har varit dit och käkat lunch. Pia |
|
|||
|
|||
Jag hittade inget bokningsbart boende på internet men vi får överväga om det kanske e bättre att nöja sej med en utflykt till possidonio. Tack ändå för era svar.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ligger precis ovanför stranden. |
|
|||
|
|||
Detta skulle jag vilja! Nån som varit/bott där?
|
|
||||
|
||||
Jag har inte bott där, men jag har varit i Posidonio många gånger. Vi åker dit varje gång vi är på Samos. Det är en av Samos vackraste platser, och en lunch på Taverna Posidonio är ett måste.
Vy över Posidonio. Turkiet syns i bakgrunden. Fisken levereras till tavernan direkt från båten. Här kan du se hur underbart vattnet är. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|