|
||||
|
||||
Hälsningar från Kalymnos
Vi kom fram lyckligt efter en del kryssning på Medelhavet
Det är bara så härligt och vara här Första natten jag skulle sova,så sniffade jag i mig Kalymnosluft. Den finns bara här Agge och systrarna från skåne är också här och vi har det hur bra som helst Har hyrt bil och åker runt lite och fotograferar för fullt Vädret lagom.Inte för varmt. Vattnet lite friskt Ha de! Riitta o Leif |
|
||||
|
||||
Sv: Hälsningar från Kalymnos
Ha en fortsatt d e i l i g ferie, Riitta
Kari |
|
||||
|
||||
Vad skönt med ett livstecken
Saknade ditt inlägg från avrese morgonen. Vilken tur att ni har Kalimera du och Mia så att ni håller varandra uppdaterade om era resor // Helén |
|
||||
|
||||
Hur är det med turisterna på Kalymnos nu Riitta? För några år sedan (då vi var där) var de lite oroliga där eftersom så många researrangörer (brittiska bl.a.) skulle sluta med K. som resmål.
Ha en fortsatt trevlig vistelse på svampdykarnas ö! Och förresten: Om du inte har läst "Bitter Sea" av Faith Warn så kolla i fall de har den till försäljning i muséet i Pothia. Perfekt bok att läsa på plats! Ivi |
|
|||
|
|||
SOLIGA hälsningar från Skåne! NJUUUUT!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Önskar er fortsatt mysig Kalymnosvistelse och hälsa Agge & Co
//Zanét |
|
||||
|
||||
Hälsa alla våra pojkar!
Mia o Matilda |
|
||||
|
||||
Ha en fortsatt trevlig resa, Riitta!
|
|
||||
|
||||
Så skönt att höra att ni har det bra Riitta...fast det hade jag ju redan förstått! Ha en fortsatt härlig vistelse på Kalymnos!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Ha en underbar semester och hälsa Agge från TP-Kollegan.
Gick det förrästen någon söndagsbåt direkt från Rhodos till Kalymnos eller fick ni mellanlanda på Kos? //Guhawi |
|
||||
|
||||
Det låter så härligt att vara iväg!
Längtar.... Hälsar till alla som är ute och njuter i Grekland Hälsningar Stinab |
|
|||
|
|||
Ha det så underbart som man bara kan ha det på Kalymnos.
Håller med om att doften på Kalymnos är speciell. En avundsjuk (men inte missunsam) Åse |
|
|