|
|||
|
|||
Hotel Samaina i Pythagorion
Hej jag undrar, ni som har bott på Hotel Samaina hur är storleken på rummen?
och hur är det med garderober och förvaringsmöjligheter på rummen. Vi har tänkt att boka 2 veckor i juni. |
|
||||
|
||||
Sv: Hotel Samaina i Pythagorion
Citat:
Inte så stort, men för oss räcker det. Det finns garderober. Skicka ett mejl till Petros som äger hotellet och fråga om hur andra rum är. Utsikten från "vårt rum" är inte dum. Den ser ut så här. |
|
|||
|
|||
Tack, jag såg att alla rummen är ca:17 kvadrat meter.
Jag skickar ett mail och frågar. |
|
||||
|
||||
Gör så. Petros är jättetrevlig, och han kan mycket bra engelska.
|
|
|||
|
|||
Vi bodde hos Pedros på våran första resa till Samos och vi trivdes riktigt bra. Ett mysigt,litet hotell
|
|
|||
|
|||
....och han heter Petros och inte Pedros
|
|
||||
|
||||
Är det detta hotell ni menar Gick förbi där många gånger. Gott om trappor upp och ner
|
|
|||
|
|||
Ja det är det hotellet som du har på bilden. Finns det parkerings möjligheter i närheten av hotellet? för vi har tänkt att hyra bil för att utforska ön.
|
|
||||
|
||||
När vi hyrde bil, så fick man parkera på en speciell lite större parkering som fanns ganska nära. Tror att alla uthyrare ville att man skulle parkera där och det gick bra
Riitta |
|
||||
|
||||
Det finns en parkering utanför hotellet, men man ska ha tur om man får en plats där. Pythagorion är ett elände i parkeringssynpunkt. Vi kör mycket bil på Samos, och kommer ofta hem sent, då parkerar vi där Potikaki beach börjar. Finns inget annat att välja på vid den tidpunkten.
|
|
|||
|
|||
Tack för tipset, jag skickade ett mejl till Petros för två dagar sedan, om han har ett ledigt rum den 14-28/6 samt prisuppgift hoppas nu på att han svarar.
Någon som vet vad det kostar om man hyr bil på plats för 1 vecka? Eller man ska hyra hemifrån? |
|
||||
|
||||
Citat:
Skriv och fråga om priset. Kontaktuppgifter hittar du här. |
|
|||
|
|||