|
|||
|
|||
Flyg till Chania
Vi har bokat boende i Agia Marina inför nästa sommar, 2015. Nu är frågan om vi ska boka flygstolar redan nu via resebolag eller vi ska ha is i magen och avvakta. Hur gör ni andra som åker ner med boendet fixat? Ska kanske tillägga att vi är fem i familjen. Vad brukar flygbiljetterna till Chania gå loss på? Tack på förhand!
|
|
||||
|
||||
Sv: Flyg till Chania
Vår erfarenhet är att det alltid är förmånligast att boka flygstolar långt i förväg. Förvisso kunna den med is i magen och flexibilitet i blicken finna sig jättebilliga biljetter utanför högsäsong, men då är risken hög för att några biljetter icke finns kvar....
Arne |
|
||||
|
||||
Beror lite på var du vill åka ifrån... Norwegian har släppt biljetter från Arlanda, Oslo och Köpenhamn och de lär inte bli billigare... Ryan air har inte släppt sina biljetter än och inte sas heller. Jag brukar betala någonstans mellan 1000 - 2000kr t o r till Chania... men då kan man behöva pussla lite // Malin
|
|
||||
|
||||
Jag har redan bokat till juli 2015.Dock inte boendet.. det har jag mer is i magen med. Men flygblijetterna knep jag när dom släpptes till ett sjukt bra pris...
|
|
|