|
||||
|
||||
Krioneristranden idag
Jag kollar just nu på live-kameran över Krioneristranden.
Nu håller man på med att ställa ut solsängar, kratta sanden osv. Trevligt vårtecken! //Conny |
|
||||
|
||||
Sv: Krioneristranden idag
Citat:
/ Kajja |
|
||||
|
||||
C@nny!
Ser på startsidan att du fyller år idag. Grattis🌷🌼🪻 / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack Kajja! Det är ju inte kul att fylla år längre, men man kommer ju inte undan... //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Men kul att ni skall resa dit. Vi besökte ju Parga 3 veckor 2019 och 2 veckor i somras. Var skall ni bo? //Conny |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi ska bo på Villa Rosa. Bokade där när det plötsligt blev en megasänkning. Betalar bara 8500 för oss två totalt, i juniorsvit, frukost, transfer och 2 incheckade väskor. Annars kostar detta närmare 25000 Sanslöst!! Jag älskar att fynda För 6 år sen bodde vi på Villa Coralli. Jättefint / Kajja |
|
||||
|
||||
Härligt, och sängarna är kvar idag oxå! Man ser iaf 15-20st
Jaha, det var ju en superbra klipp! Vi bodde båda resorna vid Donatos. Det ligger ca 1,5km efter Krioneristranden, så det är ju en bit att gå, på morgonen ToR samt kvällen/natten ToR. Detta ger i sanning motion och välbefinnande Båda resorna bokade jag under black week. Jösses så tyst och lugnt det är där. Detta hotell kan jag verkligen rekommendera ur den aspekten. Har man svårt att gå är det ju inte bra, men annars, helt perfekt. //Conny |
|
|