|
Visa resultat för omröstning: Vilka kategorier ska vara med i årets fototävling? | |||
Båtar | 44 | 59.46% | |
Djur | 11 | 14.86% | |
Grekisk vardag | 35 | 47.30% | |
Kulturkrock | 16 | 21.62% | |
Natur | 19 | 25.68% | |
Otypiskt Grekland | 9 | 12.16% | |
Semester | 15 | 20.27% | |
Tavernor | 19 | 25.68% | |
Trafik | 15 | 20.27% | |
Typiskt Grekland | 44 | 59.46% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 74. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
Fototävling 2008
Nu har ni chansen att påverka vilka kategorier som ska vara med i årets stora fototävling. Bästa bild är självskriven, omröstningen gäller de två andra kategorierna. Lägg dina röster här ovan.
Du kan rösta på flera alternativ. Omröstningen pågår till mitten av maj, eller något tidigare. Vi får se. Senast redigerad av Kalimera den 2008-04-22 klockan 13:16. |
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2008
Bästa film är inte med då, men det kanske är overkill?
|
|
||||
|
||||
Det är ju bara du och jag som filmar, då är ju vinnaren redan klar eftersom jag inte får vara med. Grattis.
|
|
||||
|
||||
Kul att äntligen få vinna en kategori! Jag inväntar den isblå kalimeratröjan med posten...
|
|
||||
|
||||
Båtar fick min röst! Utmärkt kategori!
|
|
|||
|
|||
Hmm, kan noen fortelle hva som er den egentlige forskjellen mellom "Typiskt Grekland" og "Grekisk vardag"?
Jeg mener, vil ikke kategorien "Typiskt Grekland" inneholde bilder fra "Grekisk vardag", og om begge kategoriene vinner, hvilke bilder skal sendes til den ene eller andre...? Bortsett fra at bilder tatt på en søndag må sendes inn i "Typiskt Grekland" |
|
||||
|
||||
Jag ser inte heller skillnaden mellan typiskt Grekland och grekisk vardag, det jag upplever som typiskt Grekland borde vara vardag i Grekland.
// Helén |
|
||||
|
||||
Det skulle vara roligt med kategorier som inte var med 2007. Skillnad mellan typisk och grekisk vardag ...hmmm..För mig är det typiskt med ett vitkalkat hus, men det är ju inte en vardagsbild...t.ex.
Yanna |
|
|||
|
|||
Citat:
Og uansett, kan ikke et bilde av et hus være et hverdagsbilde? Hva hvis det sitter et menneske og renser bønner utenfor, er det da et hverdagsbilde? Hva hvis huset er bygget i stein, som er vanlig nordpå, er det et hverdagsbilde? Og sånn kan man filosofere... |
|
||||
|
||||
Citat:
Annars håller jag med Yanna, om att det inte bör vara samma kategorier som -07. Siri, jag röstade också på båtar, bl a. Abi Senast redigerad av Abi den 2008-04-22 klockan 22:35. Anledning: Slant på tangenten |
|
||||
|
||||
Jag känner också att grekisk vardag och typiskt grekland krockar lite, la iaf mina röster på båtar, otypiskt grekland och trafik. För det är väl 3 kategorier eller kanske 2 om bästa bild fortfarande skall vara med?
|
|
||||
|
||||
Vad är då Otypiskt grekiskt?
För mig så är just typiskt Grekland att landet ofta visar upp en väldigt otypisk sida... om ni förstår? |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
T.ex såg två stycken lastbilssläp vid nån firma på vägen från Kos flygplats ett år.....Hellgrens bilfrakt Skellefteå...
|
|
||||
|
||||
Fast det som vi tillfälliga besökare inte förväntar oss att se, är nog ofta inte alls ovanligt...
|
|
|||
|
|||
Näe,så sant Elisabeth,,,,
|
|
|||
|
|||
Jag skulle önska tre TYDLIGA kategorier så att man inte sitter och tvekar om vilken kategori bilden man vill delta med passar bäst i...
BÄSTA bild en sådan kategori som är svår, för den täcker ju även de andra klasserna ....... Där kan ju alla bilder platsa oavsett motiv....och varför just den kategorin ska vara med varje år kanske det finns en förklaring på... Årets "Bästa bild" t ex med geten är ju också typisk "Vardag".... Oj vad luddigt detta låter , men är det nån som fattar vad jag menar??? Lissi Senast redigerad av Lissi den 2008-04-24 klockan 08:30. Anledning: TILLÄGG |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Man kan ju rösta fram Bästa bild genom de kategorier som finns..på sätt får vi ju 4 omröstningar(förutsatt att det finns 3 andra omröstningar)
|
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|