|
|||
|
|||
Party: Korfu eller Zakynthos
Jag och ett gäng på 3 andra grabbar i åldrarna 17-18 år kommer att tågluffa i sommar. En grekisk ön har vi bestämt oss för att besöka via färja från Italien, Korfu verkar vara lite mer lättillgänglig men Zakynthos rangordnar vi såhär långt högre upp p.g.a. dess beryktade party.
Men är det egentligen någon större skillnad mellan t ex Laganas och Kavos? Är Kavos det främsta partystället på Korfu? Vi kommer att besöka någon av dessa två öar i cirka 4 dygn. Tack på förhand! |
|
||||
|
||||
Sv: Party: Korfu eller Zakynthos
Jag vet inte hur det är på Korfu så jag kan inte jämföra. Däremot vet jag att det är bra party i Laganas. Om jag hade varit er skulle jag nog valt Korfu eftersom det är mycket enklare att ta sig dit, med tanke på att ni bara har fyra dagar på er.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Korfu verkar det vara väldigt enkelt att ta sig till med interrail kort men jag tror vi alla rangordnar Laganas över Korfu, om ingen kan få oss på andra tankebanor. Men faktumet att Zakynthos verkar vara ganska svårtillgängligt från Italien så lutar det ändå en hel del åt Korfu, därför undrar vi hur det är med partajandet där. MVH |
|
||||
|
||||
Hej!
Jag var i Korfu stad (med omnejd) i 2 veckor för ett antal år sen. Det var ganska bra röj på bar/discogatan då iaf. Vet inte om det ändrat sig på senare år, men vi blev iaf ganska "utfestade" efter 2 veckor .... Hälsar C@nny |
|
|