Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-09-16, 15:48
kristine kristine är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2007
Inlägg: 5
Standard ferie 2008

Hei igjen. Prøver med nye spørsmål om Rhodos. Har dere noen anbefalinger på gode restauranter i Ixia? Evt tips på aktiviteter for 2 tenåringsgutter. Hvordan er stranden i Ialysosbukten, barnevennlig eller?? Vi gleder oss stort til neste års ferie.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-09-16, 18:35
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: ferie 2008

Det blåser gjerne litt mer der enn i Faliraki og stranden er stenete, noen steder med større rullestener... og ikke sand som på andre siden av øya.....
Er ellers ikke kjent på den siden da det er 25 år siden jeg var der og ingen ting er slik det var den gang...

Ia
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-09-16, 21:53
kristine kristine är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2007
Inlägg: 5
Standard Sv: ferie 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Ia Visa inlägg
Det blåser gjerne litt mer der enn i Faliraki og stranden er stenete, noen steder med større rullestener... og ikke sand som på andre siden av øya.....
Er ellers ikke kjent på den siden da det er 25 år siden jeg var der og ingen ting er slik det var den gang...

Ia
Sikkert skjedd store forandringer på 25 år vil jeg tro. Vi får ta det som det kommer. Garantert sol, uansett. Drittlei av regn nå, etter snart 4 uker med nedbør.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2007-09-17, 16:11
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: ferie 2008

Citat:
Ursprungligen postat av kristine Visa inlägg
Sikkert skjedd store forandringer på 25 år vil jeg tro. Vi får ta det som det kommer. Garantert sol, uansett. Drittlei av regn nå, etter snart 4 uker med nedbør.
Ja, bodde noen dager i Faliraki både i fjor og året før. Hverken Faliraki eller Ixia-siden hele veien mot flyplassen var til å kjenne igjen..., men vi hadde det fint alikevel vi..

Ia
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT