|
||||
|
||||
Då bär det iväg igen...
Äntligen sommarlov och 7 härliga veckor på Kreta väntar
Det är årets fjärde Kretaresa men de andra har bara varit veckolånga så det är den här som man längtar mest till. Vi kommer som vanligt ha Platanias som utgångspunkt men göra några avstickare såklart. Loutro är bokat och likaså Ierapetra samt Matala... sen är allt öppet Som vanligt kommer vänner och familj på "besök" under sommaren och det är ett härligt sätt att umgås då inga andra måsten finns Ett antal kalimeravänner hör numera till "umgänget" som vi har på ön men vi kommer även träffa några som vi inte träffar så ofta hoppas jag. Önskar er alla en trevlig sommar // Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Då bär det iväg igen...
Förstår att det känns bra. Skulle vara roligt att höra lite mera om Matala. Många tycks tycka att det är väldigt "turistigt", men jag har alltid velat resa dit och kolla själv. Tyvärr har jag bara inte tillsvidare haft den möjligheten.
Ha en härlig och avkopplande semester! / Anne |
|
||||
|
||||
Åh vad härligt det låter!
Ha en härlig semester. // KR |
|
|||
|
|||
Njut av sommarlovet på Kreta M o T! Denna sommar kommer vi inte... som det verkar. (Även om det finns charter fr Kd nu). Njuter just nu av Grekland, men i Parga. Helt underbart! Önskar er en finfin sommar!
Nicke Lena Arne |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack detsamma Ha en fortsatt fin semester! |
|
||||
|
||||
Tack! Ja det ska bli härligt |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack! Ja det ska bli kul att äntligen se lite av östra Kreta... Matala kan ju knappast vara mer turistiskt än Platanias så jag hoppas det blir trevligt |
|
||||
|
||||
Trevlig resa och se nu till att det finns mat kvar till oss när vi kommer
|
|
||||
|
||||