|
|||
|
|||
Billiga biljetter med Norwegian
Var lite nyfiken på vad en flygbiljett kostar till Santorini och råkade se att Norwegian har biljetter nu i slutet på juli och i augusti för 399:- enkel från Arlanda och 418:- från Köpenhamn. Returresorna låg på strax över 1000:-.
Vet inte om de brukar ha så bra priser annars men jag tyckte i alla fall det var riktigt billigt. Blir tyvärr ingen mer resa i år för mig men tänkte bara tipsa om det är någon annan som är på väg! |
|
|||
|
|||
Sv: Billiga biljetter med Norwegian
Jag bokade nyss Rhodos 2 veckor; ner Apollo och hem Fritidsresor i september för trevliga summan 996kronor. Nu ler inte bara solen!
|
|
||||
|
||||
Vi betalade 327 för en enkel Santorini-Köpenhamn, med Norwegian. Har aldrig betalt så lite.
|
|
|||
|
|||
I veckan som gick fick just Norwegian allvarlig kritik i bl a AB för att de inte visade vilka avgifter som tillkom på biljettpriset. Avgift för bagage och incheckning (!) bl a... De är tydligen lite som Ryan Air. Biljetten är billigare än avgifterna...
Jag kollade på Norwegian tidigt i våras men kunde inte få fram ett slutpris på vad det skulle kosta att resa med dem utan att boka biljetten! Så jag avstod. Det blev Austrian i stället. Inte en krona i tillägg på det ursprungliga priset... |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag åker igen till santorini vecka 31 ifrån köpenhamn . Med mina barn utan fru . Tack vare Norwegians super priser. Ger 418 kr ner och 1599 kr hem mitt i högsäsongen.. Boende redan fixat inte dyrt och fick rabatt .... Kom hem därifrån för 4 veckor sen |
|
||||
|
||||
Norwegian är numera vår familjs huvudleverantör med resor till Athen och visst kostar bagaget 90 spänn och om man vill förboka sittplats kostar även det 90 spänn till Athen om man inte har en fullflex biljett då ingår platsreservation! Skickade i väg ena sonen i morse, maken e på plats sen 1 månad....själv måste jag bidra till Sveriges välfärd några veckor till Men jag klagar inte med den sommar som vi har här hemma!
Camilla |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
Citat:
Inget att skämta om... Ryan har fört fram idéer om ståplatser på flyg.... Jag kommer ALDRIG att flyga med dem!!! Inte ens om de bjöd mig på en biljett till Athen. Som de ändå inte ens flyger till.... Och ändå så är de Europas mest lönsamma flygbolag! Jag undrar vad de har kapat för kostnader för att lyckas med det? Och hur det påverkar säkerheten...? |
|
|||
|
|||
När man bokar Norwegian genom vissa resebyråer (den jag jobbar i tex ) ingår Norwegians avgifter. Man får alltså automatiskt 2 bagager, sittreservation och inget tillägg för att betala med kreditkort(!). Bra med dessa billigalternativ. Hoppas de nu börjar med New York, som det pratats länge om.
|
|
|