|
|||
|
|||
Lefkas charter i sommar
Hej!
Jag och min kille ska till Lefkas i sommar, vad får vi inte missa? |
|
||||
|
||||
Sv: Lefkas charter i sommar
Hmmm.. stranden Porto Katsiki och många av de andra stränderna på östkusten, det är där man ska bada om jag har förstått det rätt
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Västkusten menar du väl ? epiros |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
//PO |
|
|||
|
|||
Citat:
Ja fyyy, man fick ju flänga runt som en skållad japanes för att ta sig dit Men fint är det Särskilt Porto Katsiki och Agios Nikitas. epiros |
|
||||
|
||||
Haha, JAA givetvis menar jag västkusten! Man blir så förvirrad av alla vackra vyer bara
|
|
|||
|
|||
Tack gör alla svar!
Det blir moppe och karta alltså. Har gjort så tidigare och det har funkat bra. Är det mycket trafik eller någolunda lugnt, med grekiska mått alltså! |
|
|||
|
|||
Citat:
På ostkusten, mellan Nidri och Lefkada stad kan det vara lite hektiskt. Annars lugnt, upplevde jag det som. epiros |
|
|||
|
|||
Citat:
Längst i söder kan du ta badbåt från Vassiliki till en strand som heter Agiofili, även den en väldigt naturskön strand.... Ni har verkligen gjort ett bra semesterval, Lefkas är kanon... //Helena |
|
||||
|
||||
Porto Katziki är fortfarande den finaste stranden jag har besökt
Riitta |
|
|||
|
|||
Citat:
Besök gärna semester-idyllen Agios Nikitas, missa inte Öns gamla huvudort Karia, ta en fika på det lilla torget. Det finns oxå en fin strand nedanför byn Poros söder om Nidri t.ex. Fast fläng inte runt som "skållade japaner" bara, Lefkas är en grön och skön ö som har så det räcker till för fler semestrar. Dessutom ligger fastlandet inom räckhåll för utflyktande om man vill. epiros |
|
|||
|
|||
Citat:
pew som vill åka nu |
|
||||
|
||||
Grattis till er som valt att åka till Lefkas!! Min familj och jag var där 2003, och var otroligt nöjda med valet av ö. Jag skrev ihop ett resebrev från resan som kanske kan innehålla en del bra tips.
http://www.kalimera.nu/resebrev/2003/anette.html /Anette |
|
|