Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-28, 20:42
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Utflykt ett par dagar på Kreta -vart ska vi?

Citat:
Ursprungligen postat av Outi Visa inlägg
Vi ska bo i Chryssi Akti men ska också göra en tredagars utflykt därifrån. Bestämde oss för Paleochora då vi aldrig varit där, men nu visar det sig svårt att få rum på de hotell som vi tittat på. Krav: Pool och fräscht/modernt. Omöjlig kombo i Paleochora visar det sig för det vi tittat på är upptaget :-)
Paleochora anbefales
- og "Fräscht/modernt" med pool er ikke umulig der, men kanskje endel dyrere enn andre steder du nevner, som feks Georgioupoli

Vi bodde virkelig "fräscht/modernt" med pool i Paleochora tidlig i mai i år - det var reiseselskapet ( sønn m/ samboer) som fikk velge bosted

Hotellet heter " Libyan Princess" og er helt nytt ( åpnet i aug -10)
- i mai hadde de et "special offer", jeg vet ikke når dere har ferie, men billig er det nok ikke i sesongen. Vet ikke hvor mye du er villig til å betale?
Les reviews på Trip Adviser om du er interessert. Om det er plass til 4 på rommene der vet jeg heller ikke, 3 går fint
Ellers tror jeg Villa Marise/ Europa er et godt og barnevennlig alternativ i Paleochora
- men om det er så "fräscht/modernt" som du ønsker det vet jeg ikke, men de har basseng og det ligger p å sandstranden
Svara med citat