![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og "Fräscht/modernt" med pool er ikke umulig der, men kanskje endel dyrere enn andre steder du nevner, som feks Georgioupoli ![]() Vi bodde virkelig "fräscht/modernt" med pool i Paleochora tidlig i mai i år ![]() ![]() Hotellet heter " Libyan Princess" og er helt nytt ( åpnet i aug -10) - i mai hadde de et "special offer", jeg vet ikke når dere har ferie, men billig er det nok ikke i sesongen. Vet ikke hvor mye du er villig til å betale? Les reviews på Trip Adviser om du er interessert. Om det er plass til 4 på rommene der vet jeg heller ikke, 3 går fint ![]() Ellers tror jeg Villa Marise/ Europa er et godt og barnevennlig alternativ i Paleochora ![]() - men om det er så "fräscht/modernt" som du ønsker det vet jeg ikke, men de har basseng og det ligger p å sandstranden ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fräscht och modernt med pool fick "reduceras" till ett rum på Haris. Men fräscht är det iallafall, hoppas jag
![]() Libyan Princess ser jättefräscht ut, ganska dyrt iofs, men det var fullbokat de dagar vi ska vara i Paleochora. Relax fick jag också konstiga vibbar från precis som du, litentuva - de hade PRECIS fått en förfrågan som de eventuellt skulle välja till förmån för vår förfrågan...bara en sån sak att de skriver så... Nu har vi bokat våra nätter på Haris och jag är övertygad om att det kommer att bli kanon. Tack snälla för alla tips! /Outi |
![]() |
|
|