Visa ett inlägg
Gammal 2012-05-23, 06:17
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Gerani (Blue village)

Vi gick förbi dessa hotellanläggningar här om dagen. Vår treåring blev inte speciellt imponerad, hon tyckte att det kan inte vara vårt hotell, det är alldeles för stort för oss.
Jag klarar inte riktigt av dessa stora anläggningar, även om de ser fina ut och säkert är väldigt funktionella så är det något över hela denna serieproduktion som gör att det inte blir helt rätt.
Vad som naturligtvis är positivt är att det är mycket lättare att resa med barn om de hålls sysselsatta en stor del av tiden. Det kan man också lösa så att man besöker något av dessa hotell som har underhållning, det är bara att äta lite lunch eller nåt först, sedan är man oftast välkommen att delta i det som erbjuds, förutom då sånt som kostar pengar att vara med på. I går var vi på clownföreställning på vårt grannhotell Ideal Beach, ingen klagade fast vår dotter var den som var uppe på scen mest av alla barnen. Men det är klart att om man bor på hotell med underhållning så är det säkert lättare att hänga på flera olika tillställningar om man vill det.
Gerani är en liten by med mest bara hotell, vi har aldrig bott där så jag vet inte hur stranden ser ut nedanför så jag var kanske inte till så mycket hjälp där heller. Det är promenadavstånd till Platanias, ca 1,5 km och där finns allt man kan tänkas behöva.

Mvh Janérik
Svara med citat