![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Såg just reklam om att det i Aftonbladets resebilaga i morgon, 7 januari, kommer att finnas ett reportage om Karpathos - "Förälskad i Karpathos".
Kan det vara Janne Eklund som skrivit det? (vem som skrivit framgår inte i reklamen. Eva B |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men det kan mycket väl vara vår egen Janne...... Kanske skriver han under pseudonym?? Vi får väl drulla ner till macken å fixa en blaska imorrn då....å kolla varom skriver, omde e ok eller ren panegyrik... ![]() Takk för tipset!! Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå!!! Det är janne och Camilla som har erhållit två helsidor att sjunga Karpathos lovsång!!!
Välskrivet, intresseväckande, samt som alltid faktaspäckat reportage!!! Lägg därtill läckra bilder. Månne Karpathos nu i havet sjunka ned när så många grekturistande nordbor skola denna ö besöka i sommar. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Finnes repotasjen og se på internettutgaven av Aftonbladet tro...?
Jeg vil også lese ![]() Jeg som reiser for første gang til Karpatos 3/8-06 ![]() Ia |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer i inkorgen!!!
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är det roligt att Karpathos får den publicitet som ön är värd ...men jag håller med dej Arne, kanske sjunker ön nu!!!!!!!!!
![]() Jag önskar och hoppas att Karpathos förblir den underbara Ö som Karpathos är, men att man vårdar den med ömhet och kärlek så att den INTE växer för fort! Jag kan läääääääängtar så det ibland värker i mitt hjärta när jag tänker på Karpathos.....det känns långt till september ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nei, huff, vi vil ha Karpathos som det er, så vi får håpe det ikke blir helt turistifisert der...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Senast redigerad av Kalimera den 2006-01-09 klockan 11:10. Anledning: Stavfel |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Gita |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, då får vi väl vänta på det...
![]() Gita |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tyckte reportaget var utmärkt. Men det märktes väldigt väl att det var hårt nedstruket.
|
|
|||
|
|||
![]()
...ja missade det...
![]() Mikke ...men ja hittat strax efteråt på AB:s hemsida, och som Inkfish skriver, det är håårt redigerat... ![]() Senast redigerad av Mikke den 2006-01-09 klockan 23:19. Anledning: ..ny info.... |
![]() |
|
|