|
|||
|
|||
Tinos nästa!!
Nu, snart är det även vår tur att åka.....även om en svår olycka i familjen höll på att sätta P för resan....Men vi har ändå valt att åka och får väl åka hem om något tillstöter. Den möjligheten finns ju alltid.
Det ska bli SKÖNT att komma bort från alla problem och bara VARA!!! Tinos 10 dygn blir bara så underbart och Nikoleta möter ett helt svenskgäng vid båten på fredag vid lunch... På söndag blir det KALIMERAFEST minsann!! Det trodde jag inte att vi skulle få uppleva det på Tinos.... ..sen får vi se om det blir Syros - Evia eller Syros -Kea på väg hem. Det beror helt på hur båtarna går och hur länge vi stannar på Syros. Härligt att INTE veta!!.Det enda vi vet är att de 21 dagarna blir UNDERBARA!!! HA det så himla gott här hemma så länge ni som är kvar. Många av er har ju sedan ert kvar.. Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Tinos nästa!!
Då bär det iväg till Tinos för oss också, imorgon 17,10 från Landvetter via Frankfurt till Aten.
Då ses vi på båten på fredag om allt fungerar enligt planerna Tobbe |
|
|||
|
|||
Lissi -21 timmar kvar |
|
|||
|
|||
Åh vad jag avundas er, har drömt om att någon gång i mitt liv få uppleva Tinos!
Önskar er alla en härlig och alldeles underbar vistelse i Grekland! |
|
|||
|
|||
Trevlig resa
32 dagar kvar för min del |
|
|||
|
|||
Det gläder mig att ni fastnade så för Tinos. Ha en skön semester och njut lite åt mig med.
Peter |
|
||||
|
||||
Åååhh! Ha det SÅ skööönt, hoppas allt blir precis så bra som ni bara önskar! Kommer att tänka på er!
|
|
||||
|
||||
Ha det så skönt på resan och njut för mig också
Riitta |
|
||||
|
||||
Ha en härlig resa önskar
Celbe x 2 (med 3 dagar och 15 timmar kvar!) |
|
|||
|
|||
En riktigt härlig och avkopplande resa önskar jag Lissi, Tobbe S och alla andra som snart ska iväg till Grekland!
Själv har jag just nu ungefär 17,5 timmar kvar innan planet lyfter från Kastrup! Smultron |
|
|||
|
|||
Citat:
Då är vi på Kastrup samtidigt Åker vi med samma plan månne? Vi har precis checkat in nu via nätet och väskorna är provvägda....Handbagage 8 kg prick!! Inga andra väskor... Lissi |
|
|||
|
|||
Det verkar bli rena Svenskinvationen hos Nikoleta de närmaste dagarna! Hon får faktiskt ta och bjuda mig på en ouzo nästa gång jag passerar... Jag ser fram mot alla reseberättelser när ni kommer hem.
|
|
|||
|
|||
[quote=Lissi;171149]Men det har ju vi med!! Vårt plan ska lyfta 09.40
Då är vi på Kastrup samtidigt Åker vi med samma plan månne? Vi har precis checkat in nu via nätet och väskorna är provvägda....Handbagage 8 kg prick!! Inga andra väskor... Vi är nog på Kastrup samtidigt men åker inte med samma plan. Jag åker 9.15 med SAS. Har också checkat in via internet (för första gången - hoppas jag gjorde rätt!). |
|
|||
|
|||
Citat:
Angående Nikoleta så är det nog bara att hälsa på! Ni har säkert fler gemensamma bekanta än oss.... Vi höjer en ouzo för dig med på söndag! Jamas Lissi |
|
|||
|
|||
[quote=Smultron;171176]
Citat:
Ha en fin resa! Lissi |
|
||||
|
||||
Hei , Lissi og Claes
Vi ønsker dere en kjempedeilig ferie Kari og Arne |
|
||||
|
||||
Ha det så trevligt på Kalimeraträffen allihopa och självklart förväntar vi oss massor av bilder!!!
/Netwolf - Inte länge kvar själv |
|
||||
|
||||
Trevlig resa önskar jag er
Malin |
|
||||
|
||||