![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
En riktigt härlig och avkopplande resa önskar jag Lissi, Tobbe S och alla andra som snart ska iväg till Grekland!
Själv har jag just nu ungefär 17,5 timmar kvar innan planet lyfter från Kastrup! Smultron |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Då är vi på Kastrup samtidigt ![]() Åker vi med samma plan månne? Vi har precis checkat in nu via nätet och väskorna är provvägda....Handbagage 8 kg prick!! Inga andra väskor... Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Det verkar bli rena Svenskinvationen hos Nikoleta de närmaste dagarna! Hon får faktiskt ta och bjuda mig på en ouzo nästa gång jag passerar...
Jag ser fram mot alla reseberättelser när ni kommer hem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Angående Nikoleta så är det nog bara att hälsa på! Ni har säkert fler gemensamma bekanta än oss.... Vi höjer en ouzo för dig med på söndag! Jamas ![]() Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
[quote=Lissi;171149]Men det har ju vi med!! Vårt plan ska lyfta 09.40
Då är vi på Kastrup samtidigt ![]() Åker vi med samma plan månne? Vi har precis checkat in nu via nätet och väskorna är provvägda....Handbagage 8 kg prick!! Inga andra väskor... Vi är nog på Kastrup samtidigt men åker inte med samma plan. Jag åker 9.15 med SAS. Har också checkat in via internet (för första gången - hoppas jag gjorde rätt!). |
|
|
|||
|
|||
|
[quote=Smultron;171176]
Citat:
Ha en fin resa! Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Hei , Lissi og Claes
Vi ønsker dere en kjempedeilig ferie ![]() Kari og Arne
|
|
|
||||
|
||||
|
Ha det så trevligt på Kalimeraträffen allihopa och självklart förväntar vi oss massor av bilder!!!
/Netwolf - Inte länge kvar själv
|
|
|
||||
|
||||
|
Trevlig resa önskar jag er
Malin |
|
|
||||
|
||||
|
Ha en underbar vistelse i paradiset!!
Vad roligt att det blir Kalimerafest på lilla Tinos dessutom.
|
![]() |
|
|