|
|||
|
|||
Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
ÅH vilket liv!!! Fortsätt njut! Vi glädjer oss här hemma bara av att läsa!
KRAM till er båda Lisa och Claes |
|
||||
|
||||
Så fantastisk heldige dere er med været! Fortsett med å nyte tilværelsen. Kristinas rum er absolutt ett fantastisk sted å bo.
Astri |
|
||||
|
||||
Re: Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Citat:
//maji |
|
||||
|
||||
Sv: Re: Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Välkomna tillbaka, Kalymnos ligger kvar. Det var trevligt att träffas och fint att er vecka här blev bra.
|
|
||||
|
||||
Citat:
- hils så mye til mannen din ( vet ikke hvordan navnet skrives ) og til Dimitris |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg skal hilse så mye tilbake til dere fra Ann Kristin På Ton Megaston har vi vært noen ganger nå, og maten er v e l d i g god Men, det blir fort f o r mye mat når man spiser der, man får jo ikke kun det man bestiller Mye er stengt her nå, og d e t trives vi v e l d i g godt med Yiota og Dimitris stenger 17.nov, innen det blir det nok et par besøk til Men vi spiser godt flere steder og, på To Steno feks De sa de skulle ha oppe hver kveld framover, men da vi var der for å spise middag i går kveld var det stengt - så ble det To Megaston i g j e n |
|
||||
|
||||
Citat:
- vi n y t e r, og.... vi vet litt om været hjemme..., ikke mye å rope hurra for vel? Deilig å kunne drømme om MAI og Kalymnos tenker jeg |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi n y t e r fortsatt, deilige dager, men de siste kveldene har vært kjøligere pga vind, i går kveld måtte det en jakke til, ingen ulykke akkurat Håper dere fortsatt trives like godt i den nye leiligheten - og du har t o Tinosreiser å drømme om/se fram til har jeg fått med meg Krysser fingrene for at det "ordner seg" med SAS! - for deres/alles skyld Vi, f.eks kan få en enda lenger ferie, vi skal ( etter planen) fly hjem med SAS 30.11 |
|
||||
|
||||
Om du visst hur avundsjuk jag är. Jag skulle också vilja se Rhodos stad, framför allt den gamla delen, utanför turistsäsongen. Njut åt mig också.
|
|
||||
|
||||
Citat:
- det er virkelig spesielt å vandre omkring her i Gamlebyen på denne tiden av året |
|
||||
|
||||
Hoppas att du fotar mycket. Det vore intressant att se turistgatorna utan turister och stängda affärer och restauranger.
|
|
||||
|
||||
Citat:
- og nå har vi nettopp kommet "hjem" fra Lindos. Det var helt stille der og, dvs da det kom turister fra cruiseskip åpnet butikkene og damene med duker satt langs veien opp til Akropolis som de bruker! MEN den fine stranda hadde vi helt for oss selv den første dagen, i går og i dag var vi 4-5 stykker GOD plass med andre ord ;-) - og det beste : Det har vært varmt og helt vindstille, krystallklart og lekkert vann, 23gr For at dette ikke skal bli kun "halleluja";-) - sola forsvinner tidlig på denne tida, og det var noen grader kjøligere om kvelden i Lindos, enn her inne i Gamlebyen. Men bare utsikten var verdt det, vi så utover hele byen, Akropolis og havet :-) |
|
||||
|
||||
Fortsätt att njuta, Kari! Ladda batterierna med sol och hav och skön stämning.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Tack för att du "plågar" oss med dina trevliga rapporter! //Mats |
|
|||
|
|||
Samme her . Fint å følge dere, Kari, og samtidig få noen ideer om hvor neste års høst kan tilbringes for egen del. Man vet jo aldri hvor man havner, eventuelt hvor lenge - så lang tid på forhånd er det bare en ting å si - alt kan skje . Pensjonisttilværelsen er ikke nødvendigvis ensbetydende med 'fri og frank', men man bare må jo samle på andres opplevelser. Gull verd.
For meg har Rhodos vært et 'ikke-sted' (jada, fordomsfullt), men utenfor sesongen høres byen herlig ut. Ha det fortsatt bra |
|
||||
|
||||
Citat:
- det burde rekke til en fimbulvinter nå, med alle de gode opplevelsene, solen og varmen |
|
||||
|
||||
Takk for koselig tilbakemelding, Mats
|
|
||||
|
||||
Har det regnat på Rodos i dag? På Karpathos har det vräkt ner mest hela dagen!
Riitta |
|
||||
|
||||
Härligt Kari! Det måste vara fantastiskt att se Lindos, och allt annat i närheten, utan horder med turister. Grattis!
|
|
||||
|
||||
Citat:
- jeg og bruker "samle" på andres gode opplevelser, og flette inn i feriene våre det jeg vet vil passe meg/oss - og KALIMERA har alltid vært, og er, en "gullgruve" Vi har nok hatt fordommene for Rhodos felles vi, malou - dvs m i n e har jo forsvunnet nå , dvs i l a v sesong ( t i d l i g vår og s e n høst Jeg kommer fortsatt til å unngå Rhodos i sesongen. At pensjonisttilværelsen ikke er ensbetydende med å være "fri og frank" vet jeg godt! Vi er veldig takknemmelige over at vi selv e r "frie og franke" nå K o s deg med planlegging, og ha det godt |
|
|