|
||||
|
||||
Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Jeg lager en egen tråd om disse ukene i Dodekaneserne som vi har sett fram til i mange måneder nå - så kan jeg jo gi noen tilbakemeldinger underveis om "vær og føre"
I fjor høst, november/des var vi 5 uker i Hellas ( Kreta + 3 dager i Athen) - tiden forsvant s å fort at vi har satset på 8 uker i år Vi flyr til Karpathos 6.okt og blir der 9 dager , så reiser vi videre til Chalki som er en ny øy for oss, der blir vi en uke , så et kort besøk på Tilos før vi reiser videre til Kalymnos, der skal vi bo i Pothea en uke , s å har vi allerede kommet til 1.november - og hele november måned har vi booket hos Kristina i Gamlebyen, vi er lovet deres fineste studio så det blir nok veldig bra - likevel b l i r vi ikke der riktig hele måneden, vi bare m å ha noen dager i Athen før vi reiser hjem En "utflukt" fra Rhodos kan det bli i løpet av måneden - og selvsagt skal vi "utforske" øya Vi kaller dette et Pensjonistprivilegium, og n y t e r den nye friheten/mulighetene Kari |
|
|||
|
|||
Sv: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Det vil bli en glede å følge dere, du skriver godt og tar andre med i opplevelser.
Sånn skal pensjonisttilværelsen være, la livet leke, reise og nyte mens en kan . |
|
||||
|
||||
Takk for positiv tilbakemelding, malou
|
|
||||
|
||||
Låter väldigt fint, önskar er en trevlig resa!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Re: Kari i Dodekaneserne - høsten 2012
Låter riktigt härligt Kari! Ni gör alldeles rätt i att njuta av friheten. Önskar en en trevlig långresa och ser fram emot rapporterna!
|
|
||||
|
||||
Så fantastisk, Kari!
Gleder meg til å følge dere. Astri |
|
||||
|
||||
Så herligt Kari - ser frem til rapporter og billeder
/ Mette |
|
||||
|
||||
Hej Kari!
Ha en superfin resa nu.. ... //Conny |
|
|||
|
|||
Hei Kari.
God øyloffing. Likte godt det du skrev fra Kreta, og gleder meg til å følge reisen din denne høsten. |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
(Janne, om du ser dette er det fint om du flytter tråden til "Hilsninger direkte fra Grekland" - jeg burde startet den der... tror jeg ) |
|
||||
|
||||
Det låter som en drömresa Det skall bli spännande och få läsa om era uppleverser
Riitta |
|
||||
|
||||
Jag frågade Johan och Hanna vilket rum ni får, och det är det rum vi har haft denna gång. Det bästa rummet. Bra kök och mycket utrymme, och en underbar uteplats.
|
|
||||
|
||||
- h e r l i g
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ha en riktig fin tur, Kari!
Astri |
|
|||
|
|||
Kram från ett magiskt Tilos med 26 grader kl 21. Vi vill inte hem!!!
Lissii |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Forstår at dere gjerne ville n y t e enda lenger - men nyyyyyt den siste dagen God Tur hjem |
|
||||
|
||||
Och god tur idag Kari Och Arne! Jag tänker på er.
Birgitta. |
|
||||
|
||||
Tusen takk, Birgitta
Jeg er ikke så god "venn" med laptoppen, den lille rapporten jeg nettopp skrev om starten på ferien vår ble borte ved et tastetrykk Derfor kan jeg bare si nå at vi har hatt en h e r l i g start på ferien på a l l e måter Senast redigerad av kari den 2012-10-08 klockan 22:27. |
|
|