|
|||
|
|||
Sv: Mikke till Karpathos.....igen...;-D
....nu har jag ringt ut till flygplatsen och senaste priset Rho/Karp var 48 Euro......Sist jag flygde,kostade det 32 Euro, men det var nu nagra ar sen......
Hursomhelst, jag blir kvar en natt till, det aer trevligt haer med och till Karpathos kommer jag allt endera dan...... Sen hade jag missforstatt damen som salde faergebiljetterna, trodde att det var inatt kl 02.00 som Prevelis skulle ga, men ack nej, det var natt till sondag....som tur dubbelkollade jag detta, annars hade jag statt daer med packningen, miss i nassen vid kajen.....haha.... Det gar verkligen ingen nod pa mej, idag har jag sola och laest ut en bok pa Mango soltak och framat sextiden danade det en skeppssignal over stan, det var ett mycket STORT skepp, Costa nanting som majestaetiskt och sakta backade ut.....minst 100.000 ton...... Nu aer det dags for lite mat.Solen haver sej nedfort och det blir direkt lite kyligare, sa jag har langbraller och jacka..... Igar forresten fick jag tillfaelle att traeffa Kristina, som driver Kristinas Room och hennes son med saellskap naer jag passerade en taverna pa vaegen till Mango. Mikke |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|