![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...jaha...nu har jag ringt ner till hamnen och Prevelis gar INTE idag, utan pa lordag morron kl 02.00.....Det kaenns en aning sent eller tidigt med all min packning att knalla den langa vaegen till kajen, sa jag ska kolla naer planet gar idag....Som du saeger Riitta, nu har jag vurt tre naetter pa Rhodos och tiden gar.....
Igar kvaell vid nietiden passerade jag en liten fiskrestaurang naera Mango och Dimitri, aegaren bjod pa en liten ouzo.Hans son lirar fiol och vi har spelat nan gang,sa jag satte mej och snakkade lite.Da kom det en fabbo med gitarr, han var visst fran Bulgarien och bodde pa Rhodos, sa vi staemde ihop vara instrument och spelade lite for de gaester som satt pa staellet.Det gick vael sa daer, men det var kul iallafall..... Vaedret aer bra och solen skiner och det har blivit vaermare.Forresten sa kom det en aeldre man och kvinna och satt sej pa Mango och jag satt bredvid och horde att dom kom fran Finland,sa jag fragade varifran. Dom kom fran Joensuu.Sen kom det brasilianare, sa det aer folk fran hela vaerlden som haelsar pa i Grekland.... Nu har jag kollat flyget och det gar ett plan 15.45 men enligt priset verkar helt vansinnigt....202 EURO......gulp!!! Baest jag kollar igen eller ringer dom,for sist jag flog sa kostade Rho/Karp ca 30 Euro..... Mikke Senast redigerad av Mikke den 2012-04-20 klockan 11:11. |
|
|