|
|||
|
|||
Hjälp oss med första resan till Grekland.
Hej alla Grekland älskare,
Jag är ny här på forumet. Hittade hit under mina fruktlösa försök att hitta en resa till Grekland under september, vecka 38,39. När jag väl hittat hit till Kalimera forumet tänkte jag med ert medgivande att göra livet lätt för mig och be er alla om hjälp. Jag och min oäkta fru är ganska pigga 65-åringar som tycker om natur och promenader. Den som står för matlagningen hemma är jag. Har varit mat och vin intresserad i fyrtio år, min fru däremot är väldigt duktig på att äta och på att dricka goda viner. Hon är också en riktig soldyrkare och ”badanka”. Jag däremot blir bränd efter 15 minuter i solen även om jag skyddar mig med solkräm med skyddsfaktor 50. Tillgång till parasoll eller skugga är ett måste. Vi är inte några lyxsökare utan mer än väl nöjer oss med rena lakan och handdukar och med tillgång till egen dusch och toa. Kristallkronor och marmor klarar vi oss utan. Tacksam om ni hjälper oss att hitta förslag på lämpligt plats och boende. Det är första gången på 30 år som vi tänkte åka till Grekland och vill gärna att det blir något utöver det vanliga. Vi är för övrigt ganska vana resenärer dock inte till Grekland. Tack på förhand. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|