|
|||
|
|||
Tillbaka från Kreta med en varning!
En härlig vecka på Kreta och på Hotell SeeSide (kan varmt rekomendera det hotellet) trevligt på alla sätt. Lilla Jesper 6 år, hade en toppen vecka där han lärde sig göra kanonkula i poolen. Nu till varningen, vi bokade genom Fritidsresor en utflykt till Limnopolis, vattenlandet som Jesper säger, betalade med konotkort, vilket man uppmanas att göra. Utflykten blev inställd pga dåligt väder. Ok det är ju inget att göra åt det. MEN att få tillbaka pengarna är inte lika lätt, det kommer enligt uppgift från reseledarna ta 3-4 veckor. Det var ändå i 469 kr det handlar om och jag fick ju köpa billjetter till det lilla tåget som oxå går till "vattenlandet" för 41 eu. Som jag sa till Fritidsresor har man en begränsad reskassa och betala och sen inte få tillbaka pengarna är otroligt dålig stil, hur dom löser det internt skiter jag i men pengarna skall tillbaka till mitt konto och med ränta. Är det så här det går till tjänar Fritidsresor massaor av räntepengar på de utflykter som blir inställa. Så tänk er för innan ni betalar utflykter med kontokort, blir det instält så tar det tid innan ni får tillbaka pengarna.
Hälsningar Fru Brink |
|
|