|
|||
|
|||
Mot Karpathos i april.......
Hej hopp !
Så haver jag ( äntligt) köfft pillätt te Rhodos från Stockholm via Athen lörda 11:e april kl 12.00...och landar på Rhodos vid åttatiden, vilket är helt ok. Sen hur jag tar mej över till Karpathos är väl en annan historia, för denna säsong ska visst Prevelis bara gå två ggr per vecka, tyvärr. Jag flyger med Aegean och denna enkelbiljett kostade 1257 SEK. Under vinterhalvåret så haver jag förstås kommunicerat med Karpathos, och kan bl.a meddela att Pelagos utvidgar sig mot stan..... Jaja, ungefär två meter, så nu ska det gå att ställa in ca 4 st bord till alldeles till vänster, när man kommer in närmast köket.... Den gamla skylten, som hängde på en stång närmast stan ska jag ta och snygga till i april, det ska bli kul att försöka få fason på den... Dessutom kan jag glatt meddela att Petros, den kocken som var där förra året, kommer igen... Jag hoppas också att fortsätta fräscha upp toalettutrymmena på ett eller annat sätt nu i vår. Sen blir det väl lite förbättringar i köket,så vi hoppas förstås att ni tittar in vid tillfälle.... Mvh, Mikke |
|
|