![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Var det ikke det minste ubehagelig for deg å prute så hardt - i "disse tider" ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg kan ikke si jeg hadde følt meg særlig fornøyd og stolt over å prute ned en privat utleier med 5 euro for en overnatting. Sannsynligvis har de fleste utleiere mer bruk for de 40 kronene dette utgjør enn det jeg har. Som det ble sagt lengre oppe i tråden: Har jeg råd til å reise på ferie, så har jeg råd til å betale for meg også. Og særlig gjelder det i dagens situasjon, der det er en klar risiko for at en vellykket pruting egentlig er ren utnyttelse av en utleiers desperate behov for hver eneste euro han/hun kan få inn.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
Hva man mener er brukligt/ubrukligt, føles behagelig/ubehagelig er selvsagt opp til den enkelte. - du følte det du gjorde behagelig og er mektig stolt over hvor mye flinkere du er enn andre ( dumme ? - d e t skrev du ikke, men...) som betaler så mye mer enn de må. Om j e g hadde blitt tilbudt det stedet du beskriver dere bodde på Naxos hadde jeg ikke tenkt på å prute i det hele tatt, fordi jeg hadde syntes det virkelig var verdt 30 euro ![]() Det har i mange år vært overkapasitet på rom på Naxos, derfor er vel det den øya man lettest kan prute seg ned til et minimum, til beste for seg selv. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
hur det är för den som hyr ut och inte får gäster till sig utan att behöva sänka priset under självkostnaden. Nej, var glad att det finns all dessa fantastiska uthyrare i Grekland. Har rest nu i 25 år och är själaglad för alla fantastiska hyrvärdar/värdinnor. Vad gör vi snålisdar" utan dem? |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|