|
||||
|
||||
Sv: Værstatus Chaniakysten og litt annet!
Temperaturen og værprognosene passer oss utmerket, som reiser på en uke's ferie til Chania i morgen
.. reiser fra regn og +2 grader .. |
|
|||
|
|||
]Men fy väderprognosen ser inte rolig ut. Jag vill bara ha varmt. Och inte en massa moln Åker på söndag. [/quote]
Titta på MSN väder så ser du varmt och skönt och inte droppe regn!!! njuuut och bada lite för oss andra som är hemma i Svedalas avlånga land! |
|
|||
|
|||
sitter här och glor på vädret. Det ser mycket bättre ut än molntussarna som visades en tid förr idag
42timmar till avresa.. |
|
|||
|
|||
Kan oxå tänka mig att äta när som men är det inte öppet så är det inte, det viktigaste är att vi träffas alla tre familjer någon gång så om det är på förmiddagen!! sen får vi ta Marcos senare eller så tar vi Marcos utan kich och träffar henne efter midnatt!!
|
|
|||
|
|||
Værmeldingen for neste uken her nede på Kreta er helt topp den. Don't worry, be happy!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
Har i afton (om än mycket sent) delat taxi med ett finländskt par som undrade om jg visste var Markos låg och när de öppnade. I Juni var mitt svar, och de lommade molokna hem till sitt rum på Hotell Porto Kalamaki. Jag tyckte ganska synd om dem som hört så mycket om en taverna och inte kan besöka den. Deras enda tröst var nog att även jag är oskuld när det gäller Markos mat Men i år SKA jag äta där om de så ska tvingas hålla ig vakna till efter "Armagedon"
//Kikh |
|
|||
|
|||
Oj,är du säker på det Kikh? Hörde från en annan att de öppnar nu i dagarna...Åker på fredag och hade hoppats på att äta där typ varje kväll.......
|
|
|||
|
|||
Är det nån som med säkerhet vet ifall Marcos har öppnat?
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|