![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack igen! Ja, roligt att vinna! Har spelat på lotto i många år på samma rad, men där trillar bara småvinster in (än så länge
![]() ![]() Jag såg på Panorama Greklands hemsida att de hade dragit vinnarna på inträdesbiljetten, så gå in där och kika om ni har vunnit nåt! *håller tummarna för er skull! * ![]() Citat:
![]() ![]() Glada hälsningar till er allihopa! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till vinsten. Nu ska jag genast gå in och kolla om jag nu har spart lappen med numret på.
Trevlig resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har varit på Alonnissos på våren och senare.Om du gillar att vandra så rekomm.jag maj då det är lite kalt i vattnet.September är den månaden som man kan njuta av bad på dagen och vandringar på eftermiddagar om man orkar. Lycka till fr.kepa som var på mässan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oops!! Undrar om jag har inträdesbiljetten kvar? Klistrade fast den på plastkassen ...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Letar kepa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Helena!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Yanna..vi vann inget..men har inte gett upp hoppet..fanns ju många tävlingar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Et s t o r t GRATTIS fra meg og, Helena S
![]() - og du kan g l e d e deg til å besøke Alonissos, virkelig en h e r l i g øy ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till Alonissos-vinsten
![]() Skriv gärna och berätta här på Kalimera om dina upplevelser på Alonissos sen. Tips på allt du tycker om välkomnar vi. Att man tycker om något eller inte är ju ofta väldigt subjektivt, så berätta även gärna varför du tyckt om det du tipsar om. Vi hann tyvärr inte vara mer än ett par timmar på mässan och eftersom vi skulle direkt till trevligheter på kvällen kunde vi inte bära med oss något. ![]() Och visst var det kul att en familj hade ett Alonissos-stånd där. Oj, vad vi pratade med dem. Hmm, jag längtar efter att en Alonissos-flik ska skapas på Kalimera-forumet? En önskan till dig, Janne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack igen för grattishälsningar!
![]() ![]() Har funderat och kommit fram till att jag vill åka dit i augusti/september. Nu har jag skickat förslag på olika datum när jag vill åka dit, så nu väntar jag bara på svar innan jag kan boka flyg ![]() När åker ni dit Mafric? Jar beställt e-guiden och efter att ha läst den samt här på forumet så känner jag mig redan lite småkär i ön. Det verkar vara en ö helt i min smak ![]() ![]() Ha en trevlig söndag - trots gråkigt väder Helena S ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr hade jag inte möjlighet att besöka mässan. Är det någon som vet om den var en engångsgrej eller om det planeras för en ny mässa nå'n gång framöver?
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|