|
||||
|
||||
Sv: TripInView - Grekland!
Ja, det är det jag menar. Att ta in de kostnader de redan måste ha haft för att göra sajten, på annonser, låter som ett evighetsprojekt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Men så häftigt! Nu först har jag sett denna länk. TACK!
Jag har just "rest" runt Tinos och slagits av 2 saker främst. Jag har upplevt Tinos som en ganska "grön" ö, men nu ser jag ju att så är icke fallet...Så karg, så karg och så mycket otillgänglighet längs kusten. Östra sidan har jag haft dålig koll på men det var en upplevelse att se... Så såg jag ju även flera vandringar jag ska göra i höst.... Jag ska helt enkelt hänga på ryggan och säga "hej då" till Nikoleta några dagar och säga att nu vandrar jag iväg för att ta mig till ställen jag aldrig varit på och så stanna någon dag på hemväg i Panormos och några små byar på hemväg som jag aldrig stannat riktigt i. Husrum går väl alltid att finna. Apostlahästarna får duga för ska man nu gå Pilgrimsvandringen i vår så gäller det att tjuvträna. Tack än en gång för denna häftiga länk! Lissi |
|
||||
|
||||
Oj, vad fräck. Här kommer jag lägga många timmar!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Samma här! Jag har åkt runt nästan hela Karpathos, ska fortsätta när jag får en stund över nästa gång .
För som Netwolf sa, det är lätt att lägga några timmar. Abi |
|
||||
|
||||
Så härligt! Nu på morgonen har jag "rest" längs
Kretas kust Energipåfyllning denna vintriga vår när man nästan gett upp om att värmen ska komma till Sverige. Får se vart jag "reser" ikväll. Bara att välja å vraka |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|