|
|||
|
|||
TripInView - Grekland!
Vad jag njutit idag och rest runt med TripInView över hela Grekland med musik.
Webbplatsen utformades och skapades av GeotagAeroview, en grupp unga forskare, yrkesverksamma och erfarna entreprenörer från Grekland, som gjort det till sin målsättning att ta bilder av den grekiska kusten, meter för meter. Man kan skriva ett sökord eller bara peka på de röda prickarna på sina favoritställen i Grekland var man vill "resa" till. Stillbilder på platsen eller video som du väljer själv med valfri grekisk musik. Underbart visuella verktyg. Även om sidan är under uppbyggnad så är den spännande att följa redan nu. http://www.tripinview.com/ Testa själv! /Marja |
|
||||
|
||||
Sv: TripInView - Grekland!
Tack verkar jätteintressant.
Eva |
|
||||
|
||||
Wow. Tack Marja, den var så fin.
|
|
||||
|
||||
Fantastiskt spännande att följa med runt kusten av en ö, både i bild och film. Stort tack för länken, Marja!
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Härligt!
Enligt hemsidan planerar man att göra likadant för fler länder runt Medelhavet och även för Karibien. /kimmen |
|
|||
|
|||
Häftigt!!..
Nu har jag varit runt Amorgos kust..så vackert!! Känns som man är där när man kollar på videon!! TACK, för tips!! |
|
||||
|
||||
Tack för tips!
Äntligen har jag fått se norra kusten på Amorgos. Så vackert! |
|
|||
|
|||
Härligt!
Tänkte nog det att ni Kalimeraner skulle gilla att "hänga" i en helikopter fast via datorn och blicka ned över Greklands sköna kust! Jag har själv vart på flera kända men också outforskade ställen idag. Glöm inte att välja musik efter er smak. Tonikonen. Vissa orter har hunnit få in hotell och även bookingsida. Jag håller tummarna att TripInView kommer att underlätta valet av resandet för alla parter. /Marja |
|
|||
|
|||
Tack för tipset! Har åkt runt flera öar o det är så fint!
|
|
||||
|
||||
Jättebra! Tack!
//maji |
|
||||
|
||||
Helt UTROLIG
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Häftig sida, kul o kunna se kustlinjer på platser vi ska åka till nu i höst, med denna o google streetview får man ju en riktigt bra uppfatning om hur det ser ut där man tänkt åka till
|
|
||||
|
||||
Citat:
http://www.greecevirtual.gr/en/ |
|
||||
|
||||
TACK! Fantastiskt bra tips!!! Kul å flyga omkring och drömma sig till nästa resa....
|
|
|||
|
|||
Wow! Tack Annki för den! Otroligt vad tekniken går framåt. Coolt!
http://www.greecevirtual.gr/en/ /Marja |
|
|||
|
|||
Suveränt! T.o.m. Agios Efstratios kunde man ta sej runt och kolla in alla lockande stränder!
(hoppas nu bara att inte den här sajten kommer att användas för att sälja strandbitar, som det vad jag förstår för tillfället vilande förslaget i grekiska parlamentet kan komma att möjliggöra) |
|
||||
|
||||
Syftet är, vad det ser ut som, att sälja annonser.
|
|
||||
|
||||
Verkar föga troligt att någon skulle ha lagt så mycket tid och kostnad bara på att försöka sälja annonser...
|
|
||||
|
||||
Något måste de tjäna pengar på.
|
|
|