![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har också denna fantastiska bok, köpte en åt mig själv och en åt min bästa vän, skickade efter den på Bokus betalade 151kr/st + porto 19kr.
Ett måste i bokhyllan för alla "greklandstokar" köp den!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() bopia |
|
|||
|
|||
![]()
Visst är den underbar!!! Kan sitta och bläddra,dreggla och längta i timtal...Ett måste inför vintern!
Anki |
|
|||
|
|||
![]()
Jamen sluta! Nu måste jag ju köpa den! Den låter så läcker, och jag samlar lite på kokböcker... Min äldsta är från 1918...
![]() ![]() Men olivolja är kul. Så nu måste jag ju köpa den här. Men jag köpte för några år sedan "Förälskad i olivolja" av Fernando di Luca. Han som äger Zeta. (Sorry Göran. Men jag ska balansera det med Afrodites skafferi... ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Adlibris er så snevre at de kun sender innen Sverige, mens Bokus viste seg å sende til hele verden ![]() "Afrodites Skafferi" er bestilt, jeg gleeeder meg til å få den hjem ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bravo Kari!!! Du kommer inte att ångra dig!
Anki |
|
|||
|
|||
![]()
Köpte "Afrodites skafferi" i går och har läst den redan! (har semester). Mycket bra skriven, rekommenderar varmt. Ska prova ett par recept i veckoslut. Det finns trevliga historier i boken...om det hur folk lever på ön.
|
![]() |
|
|