|
||||
|
||||
Till Rhodos i helgen
Hej!
Tyvärr vet jag inget om Faliraki... Jag var mest nyfiken om ni åker från Gbg och vilket bolag? Åker själv ner till Rhodos på söndag em från Gbg med Fritidsresor. //Carin |
|
||||
|
||||
Sv: Faliraki 29 juli
Citat:
Vi har hört oss för på flera hotell i Rhodos stad men allt är fullbokat. Vi skall sova över på Rhodos från 11-12 august innan hemfärd. Faliraki vet jag inget om. /Annika |
|
|||
|
|||
Nej vi åker från Kastrup
Senast redigerad av inkfish den 2007-07-26 klockan 20:49. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
Vi har hört oss för på flera hotell i Rhodos stad men allt är fullbokat.
Men, kolla med gubben Kamiros i gamla stan Rhodos. Han kan alltid fixa fram något härbärge. Men då får ni icke förvänta er stjärnstandard!!! Mobilnr 0030 2241033545 Gubben talar utmärkt engelska. Arne |
|
||||
|
||||
Va f*n. Är det inga kalimeror som skall åt mittt håll...
Eftersom KosAnn sviker så...... Mitt resesällskap är ju inte riktigt lika greklandsfrälst som jag... Knasig människa.... //Carin |
|
||||
|
||||
Citat:
Skall höra med gubben hemma hur det har gått med bokningen. Hotell Carina skulle kolla med "Africa". Stjärnstandard är icke behövligt. Bara det finns säng och toalett. Gärna MED papper. Tack Arne, vi skall kolla läget. - Carin! Snart så skall du se att ditt resesällskap är helt Greklandsfrälst hon också. /Annika |
|
||||
|
||||
Färgen är rent rysansvärd, men det blir ju så när jag svarar på ditt inlägg och kopierar in en rad.
Lägg därtill att jag är färgblind, och för att över huvud taget kunna läsa inlägg skrivna med denna eller andra färger, då måste jag markera hela inlägget så jag får det svartvitt.. Så var det med detta. Arne |
|
||||
|
||||
Skall pröva med att ringa telefonnumret du gav oss.
mvh.ulf Senast redigerad av kos44 den 2007-07-26 klockan 21:40. |
|
|||
|
|||
Sv: Till Rhodos i helgen
...jag brukar knoppa i Gamla Stan på Mango Bar/Rooms.Killen som driver det heter Dimitrios Karelas och han har bl.a ett litet Internet-café i pergolan...Sex rum på andra våningen, ganska små men med AC och centralvärme å kyl,mm.. Tel till denna pärla är: 00030-22410-36957.
Mikke |
|
|