|
|||
|
|||
Xerokambos
Finns det något hotel med pool på denna plats?
/emy |
|
||||
|
||||
Sv: Xerokambos
Jag vet att det finns några få hotell i Xerokambos, men jag vet inte om de har någon pool. Annars är det en väldigt fin strand och väldigt fint badvatten, så vad behöver man pool till...
Göran |
|
|||
|
|||
Jag och en kompis flyger till Heraklion med 2st.9åringar får dom inte bada i en pool första dagen blir det livat.Jag behöver ingen pool.Ska åka vidare till Plakias efter några dagar.Xerokambos ser väldigt mysigt ut,men inget är bestämt ännu.Har någon några andra förslag?Hellst hyfsat nära Heraklion.
/emy |
|
||||
|
||||
hej
jag var för ett par år sedan till amoudara det ligger nära heraklion minns inte riktigt hur långt bort kanske en mil ifrån åt väst. en liten ort med en huvudgata och fin strand. där fanns alldeles bedvid stranden en stor pool anläggning som var fin och välskött. det kostade samma att ligga där som vid stranden och min dotter var yngre då och ville som dina barn ha pool. annars så är det inte så himla långt att åka till aqua splash en fin badpark med massor av rutchbanor. det ligger öster om heraklion åt hersonissos hållet. det finns jättestora plakat efter vägen så det går ej att missa. lycka till från myssa...... |
|
|||
|
|||
Aqua splash där var vi när pojkarna var små.Amodara verkar mysigt,men vi tänkte ta oss över på "andra sidan"innan vi åker till våran kära by Georgioupoli.
/emy |
|
|