![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset.. fast det är just för att det blr sååå dyrt o bo på hotel som vi har tänkt sova i bilen.. Vi är båda unga (25) och friska så lite värme borde vi klara av
![]() //Aina |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Agda camping måste vara avsevärt bättre än att sova i bilen. Om de hotell ni fått rekommenderade är för dyra kan det finnas billigare på plats. Har aldrig besökt det här området men på alla öar jag besökt under årens lopp har det alltid funnits billigare priser än de som visats på internet.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
I Nafplio finnes det et billig hotell, et slags back-packer-hotell. Jeg har aldri vært der, og kjenner ingen som har bodd der, men jeg vet at det er populært blant de yngste ryggsekkturistene.
Jeg kan for mitt bare liv ikke huske hva det heter. Det ligger oppe ved den katolske kirken, om dere vil lete når dere kommer fram. |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar för alla bra tips jag har fått, har verkligen underlättat planeringen av vår resa
![]() ![]() I nafplio har jag nu reserverat rum på Pensionat Isabo vilket va det billigaste med både frukost och balkong för 350 € för hela veckan. (är det någon som vet något om pensionatet?). Annars så går vi bara och längtar 15 dagar kvar.. och jag börjar bli helt nervös.. har aldrig varit i grekland innan. Som sagt tack för en trevlig sida //Aina |
![]() |
|
|