|
|||
|
|||
Vad händer i Stockholm?
Hej!
Är det någon som vet vad som är på gång i Stockholm helgen 14-16 september? Har försökt att boka boende men det finns inga hotellrum eller vandrarhem lediga i hela stan. Har jag missat något stort?? Jag behöver verkligen någonstans att bo den helgen Hälsningar Lotta |
|
||||
|
||||
Sv: Vad händer i Stockholm?
Kan det vara teknikmässan i Älvsjö som drar många besökare, det är väl möjligt?
// Helén |
|
|||
|
|||
MM,kan nog vara den.Är ju en stor Europeisk mässa.
|
|
||||
|
||||
Kolla med Hotell Danielsson. Gammalt, lite ruffigt, men centralt beläget vid Norra Bantorget. Befolkas mest av turister från Finland och Baltikum.
Bra prisläge. Dubbelrum med egen dusch/Wc finnes för i runda slängar 800 Sek. Arne |
|
|||
|
|||
Pensionat Oden finns på två ställen på Norrmalm, Odengatan och Kammakargatan, ett även på Södermalm men vet ej gatan. Finns att söka på nätet (på namnet), får ej lägga ut länk här.
Hasse |
|
||||
|
||||
Europamässan och Scandic är ju de som blir fullast först, kolla de mindre för boende, jag har en vännina som jobbar på Comfort jag kan be att hon kollar! Vad är det du behöver, enkel/dubbel rum?
Camilla |
|
|||
|
|||
Tack för svar o idèer!
Jag behöver ett enkelrum , ska kolla det där med Oden under dagen. Annars verkar det som om både stora o små hotell + vandrarhem faktiskt är fullbokade!! Lotta |
|
|||
|
|||
Jag utnyttjade Zinkensdamm en hel del tidigare. Då var det inte så känt men det har kanske blivit det nu.
Peter |
|
|