|
|||
|
|||
kan man promenera?
Vi ska bo en bit ovanför Lefkos, i Lefkos Studios hos Vasilios och Maria (som också har Golden Sand). Transferbussen från flygplatsen stannar vid hotell Galini. Är det nån som vet om man kan gå upp till Lefkos Studios från Galini?
|
|
||||
|
||||
Sv: kan man promenera?
Jeg trodde først Galini lå rett nedenfor, men det gjør det jo ikke. (så jeg klipte bort mitt første svar )
Et lite stykke å gå med bagasje langs veien ser det ut for, før dere må oppover en del trapper og en sti langs åssiden. Hvis du ser på kartet til apollo så mener jeg det hotellet ligger like ved hotel nr. 6 . Vi selv bodde på Golden Sand i fjor. Ia Senast redigerad av Ia den 2007-09-20 klockan 18:17. |
|
|||
|
|||
Hej Ia, tack för ditt svar.
Menar du nr 6 på Apollos hemsida? Glyko Oneiro? Låg Golden Sand när det hotellet? Jonne |
|
||||
|
||||
Ja, Skal ikke si det 100 %, men mener at det lå oppi skråningen der. Det er flott utsikt med solnedgang..., Ingen stor avstand til stranden (2-3 min), men egner seg ikke for folk med barnevogn, el som er dårlige til bens.
Hvis Galini ligger der kartet til Apollo viser..., så tipper jeg dere må gå ca. 10 min. langs veien før dere går opp skråningen. taxi fra flyplassen koster ca. 40 Euro. ( den stopper vel kanskje nede på på veien.) Joda var og tittet på siden deres med utsikt fra Lefkos studios, det ligger på høyre side av vein oppi skråningen. Stranden (den mest barnevennlige) er ca. 150-200 meter videre bortover veien og på venstre side. Ia Senast redigerad av Ia den 2007-09-21 klockan 08:35. |
|
|