|
|||
|
|||
Hemkommen från Agia Marina och Hotell Apladas
Vi har nu kommit hem efter 14 dar på Kreta.Vi har inget att klaga på förutom möjligen lite hårda sängar. Som i övriga Grekland
Hotellet var kanon,personalen jätte trevlig och vi for runt en del med vespa. En suverän semester helt enkelt. |
|
||||
|
||||
Sv: Hemkommen från Agia Marina och Hotell Apladas
Hej ! Det låter urmysigt att köra runt på vespa. Hur mkt fick ni betala för att hyra dem ? Vi har tänkt göra samma sak nästa år vi kommer till Kato Stalos.Några bra tips och ge till oss var vi kan köra till ? Kreta är ett mysigt ställe med många fina ställen att upptäcka.
Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
Jag kom också hem idag efter en vecka på Apladas Apartment, Agia Marina. Blev lite oroliga för vädret efter de första dagarnas ösregn men det ändrade sig som tur var. Vi var tre tjejer/kvinnor där och trivdes utmärkt trots de hårda sängarna som sagt....
Hur är det att åka som ensam tjej/kvinna på Kreta tro? Vi gjorde bussutflykter till fantastiska resmål men är nyfiken på mer personliga upptäckter. |
|
|||
|
|||
Vi betalade ca 180 euro för 10 dagar för den vespan vi hyrde på Kreta Rental i Agia Marina.Vi hade då en 250cc. Vi besökte Falasarna som var underbart. Vi tog oss även till Elafonissi där var det dock så blåsigt så vi åkte endes hela västra kusten tilll Falasarna igen . Balos var ett tips vi fick men dit hann vi inte.
Jag vet ej hur det är att åka som ensam kvinna. Jag vet var du bodde på Apladas då Vi bodde snett mitt emot er till vänster bakom en palm . Vad skönt att vädret förbättrades. |
|
|