Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-10-29, 16:52
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007
Standard Samos utan vinterjacka

Tack för svar Lopez, Ricky m.fl. (Ska tänka på val av rubrik i fortsättning, så att man inte blir förflyttad .) Känns bra att ha resan bokad, som att valet "sätter sig" när man väl bestämt sig. Bara en plats kvar på hotellet när vi bokade, så jag tyckte det var lika bra att boka. Går ju att boka av ifall man skulle hitta något mycket bättre eller billigare. Fast resultatet blir nog att vi slutar leta...

Jag hittade 7 recensioner på hotellet Blue Sea. En jättemissnöjd (högljudd renovering och dåligt bemötande under lågsäsong) och tre supernöjda. Och så 3 mer eller mindre missnöjda: hotellägaren hade tafsat på kompisen, ingen var på plats på hotellet när gästerna anlände, men hotellet låg bra till nära engelsk mat och hålligång...
"Men är det rätt hotell?" frågade min man. "Det där ligger ju på Korfu!"
Så går det när man snabbläser.

Och så har jag karta och guidebok klar att planera utflykter med. Skönt att ha något att se fram emot, särskilt en mörk dag som denna!
Aina
Svara med citat
Gammal 2007-10-29, 17:06
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007
Standard Sv: Samos utan vinterjacka

ja, djupläsning är det som gäller...

Vad härligt att ha resan bokad...

Vi är tveksamma när det gäller sommarens resa... Vi har planer på indien 2 veckor över julen 2008... och sen blir det skidor på påsk.... och vipps så finns det varken tid eller pengar, har lite att fundera på.

Fast vad väljer man, spännande Indien eller underbara Grekland... trodde aldrig att det skulle bli sååååå svårt att välja resa....

Senast redigerad av Siri A den 2007-10-29 klockan 17:12.
Svara med citat
Gammal 2007-10-30, 19:18
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Samos utan vinterjacka

Aina,
det är inte rubriken som avgör trådplaceringen. Din tråd flyttade jag för att den utvecklades till att inte handla om Samos och dessutom var av "småpratskaraktär".

Den här tråden får handla om Samos, den som vill diskutera andra resbokningar eller småprata hänvisas till tråden på Kafé Kalimera.

inkfish/moderator
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.